11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn oudste zoon een puckababy 4 seizoen. Heel tevreden. Hij geeft hem nu 2 jaar aan. Voor de jongste ook weer 1 gehaald. Volgens mij heb je alles tussen 0,5 en 2. Afhankelijk wat je hem aantrekt. Zoner, voorjaar, herfst en winter

3 jaar geleden

Ik gebruik die van Jollein 4 seizoenen. Heel tevreden over.

3 jaar geleden

Ooh de 4 seizoenen van Puckababy is geweldig! Voor mijn zoontje destijds helemaal "afgedragen" de waardes is 0,5 tot 2.0 en alles daartussen. Je kan namelijk mouwen eraf mouwen erop teddy erin teddy niet erin enzovoorts. Je kunt hem echt aan alle seizoenen aanpassen. Voor mijn dochter ga ik hem denk ik weer aanschaffen en die van ons zoontje is 4 jaar oud en dus "afgedragen" maar is nog steeds goed te gebruiken. Hij heeft hem echt tot 2,5 jaar gebruikt ofzo en daarna nog de peuter variant omdat hij er zo gek op was!

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl2022

Ik gebruik die van Jollein 4 seizoenen. Heel tevreden over.
Ik zag dat daar verschillende maten van zijn ipv dat het 1 slaapzak is voor meerdere jaren?

3 jaar geleden

Hoe krijg je dan bv. 1 TOG met de Puckababy? Die Teddy is 2 en die buitenste 0,5 als ik het goed begrijp? Wij gebruiken nu eigenlijk altijd de 1 TOG van de Hema en heb het gevoel dat er een tussenwarmte ontbreekt bij Puckababy.

3 jaar geleden

Wij hebben die van meyco. Opzich echt een prima slaapzak. Ik heb alleen 2 dingetjes wat ik jammer vind. De mouwtjes zijn best kort, deze zaten rond 5 maanden al echt een stukje op haar arm. En het rug gedeelte vind ik ook niet echt breed. Ze past er wel in maar het is mijn 1e dus weet niet hoe snel dit groeid en hoe lang ze er dan nog in zou kunnen. Maar verder gebruiken we hem met plezier! En ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal met een ander merk.

3 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Hoe krijg je dan bv. 1 TOG met de Puckababy? Die Teddy is 2 en die buitenst ...
Ik heb altijd dit aangehouden.. Het was voor mijn zoontje in ieder geval in ieder seizoen goed voor hem, dus zelf geen tussenwarmte gemist.

3 jaar geleden

Reactie op DB180618

Ik heb altijd dit aangehouden.. Het was voor mijn zoontje in ieder geval in ...
Dank voor het delen! Dit verduidelijkt een hoop, ze adviseren dus een pyjama als extra laag bij de zomer variant voor wat extra warmte. Als ik heel kritisch ben verwacht ik voor dat geld een complete all-season slaapzak ipv extra pyjama’s te moeten kopen 🙈 Ik ga nog eens nadenken en hoor graag nog meer ervaringen over beide varianten. Iedereen bedankt voor het delen van ervaringen 🙏

3 jaar geleden

Super tevreden van de puckababy! Zoontje gebruikte de kleinere al (Teddy voor de winter, en met de warmere maanden de gewone newborn gekocht). Heb de 4 seizoenen ineens ook voor bij mijn ouders gekocht, echt heel makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen. Hij heeft hier gewoon pyjama's met mouwtjes en lange benen voor de winter en dan zomerpyjama's en dat is echt gewoon al wat je moet hebben .. Is niet echt dat je veel extra moet kopen :)

3 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Dank voor het delen! Dit verduidelijkt een hoop, ze adviseren dus een pyjam ...
Haha ja ik snap wat je bedoeld! Ik had en heb sowieso wel ook pyjama's of gewoon boxpakjes in huis want uit bed vind ik dat ook fijn! Maar in de slaapzak eigenlijk bijna altijd een romper alleen eronder. Zo koud is het nooit! Ben ook wel benieuwd naar andere opties nog. 😊

3 jaar geleden

De oudste heeft altijd de puckababy aan gehad. Ik vind em z'n geld echt waard. Hij heeft hier altijd alleen in een romper of in de zomer zonder romper in geslapen. Voor de jongste heb ik een nieuwe gekregen en die van de oudste kan ik ook nog prima gebruiken.