53 Reacties

4 jaar geleden
Ik ben vandaag ook 4 weken en 4 dagen. Hier ook wel kwaaltjes.
Misselijk
Moe
Duizelig
Opgeblazen gevoel
Pijnlijke borsten
Vooral gewrichtspijn

4 jaar geleden
Hoi!
Ik ben ook 4 weken.
Maar heb nog geen test gedaan.
Wij zijn via PGD/IVF zwanger ivm taaislijmziekte van onze eerste dochter.
Ik heb ook menstruatieachtige gevoelens. Wordt hier erg onzeker van.
Maar vanuit het ziekenhuis mogen we pas woensdag 5 mei testen.
Ik probeer me er aan te houden en nog twee dagen vol te houden 🤞

4 jaar geleden
Ik ben bijna 5 weken zwanger en gaat hartstikke goed is wel spannend allemaal ik krijg ook eerder echo

4 jaar geleden
Reactie op mama2022
Heel veel succes en nog even afwachten inderdaad 🤞🏼
Dankjewel!

4 jaar geleden
Gefeliciteerd
Ik ben zelf ook 4 weken +5 dagen hier ook wel wat kwaaltjes
Moe
Misselijk
Maagzuur
Pijnlijke bortsen
Opgeblazen gevoel

4 jaar geleden
Ik ben momenteel 4+6 dagen. Ik had 27 april mn NOD. Ervoor al lichte positieve testen. Ik heb tot op heden nog steeds geen knaltesten. Wel heb ik afgelopen vrijdag en zaterdag met afvegen na het plassen bloed gehad, heeeeel minimaal, vanmorge vk gebeld, die ziet geen rede tot paniek. 28 mei hebben wij de eerste echo en tot die tijd even rustig afwachten. Qua kwaaltjes... ik ben heel erg moe, mn borsten zijn niej pijnlijk maar wel wat voller, ik ben de hele dag ontzettend heet, opgeblazen gevoel

4 jaar geleden
Hi! Gefeliciteerd met het nieuws 😘
Ikzelf ben nu ook 4+2 weken. Ik heb gelukkig nog geen last van misselijkheid, wel ben ik super moe, heb ik veel trek, heb ik een vieze smaak in de mond en ben ik soms duizelig.
Het is allemaal zo spannend 🤗

4 jaar geleden
Ik ben ook 4+4 vandaag.. heel weinig symptomen, soms even misselijk, vaker plassen en menstruatieachtige krampjes. Maar dat was het ook. Als ik de test niet genomen, zou het denk ik geeneens merken. Nu zwanger na 2 missed abortions, dus maak me overal druk om.. veel succes aan alle 💙❤️🍀

4 jaar geleden
Ik ben ook 4+4 vandaag.. heel weinig symptomen, soms even misselijk, vaker plassen en menstruatieachtige krampjes. Maar dat was het ook. Als ik de test niet genomen, zou het denk ik geeneens merken. Nu zwanger na 2 missed abortions, dus maak me overal druk om.. veel succes aan alle 💙❤️🍀

4 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Vanmorgen heb ik mijn zwangerschapstest gedaan en die was ook positief (wat ik wel had verwacht ivm krampen, opgezette buik & verhoging (al een week lang)).
Voor het eerst zwanger, spannend!
Tot zo ver 10 januari mijn uitgerekende datum.
Mijn kwaaltjes zijn dus:
- opgezette buik
- krampen
- verhoging (37.5 ongv)
- stemmingswisselingen
- eetbuien

4 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Vanmorgen heb ik mijn zwangerschapstest gedaan en die was ook positief (wat ik wel had verwacht ivm krampen, opgezette buik & verhoging (al een week lang)).
Voor het eerst zwanger, spannend!
Tot zo ver 10 januari mijn uitgerekende datum.
Mijn kwaaltjes zijn dus:
- opgezette buik
- krampen
- verhoging (37.5 ongv)
- stemmingswisselingen
- eetbuien

4 jaar geleden
we zijn ongeveer hetzelfde tijd zwanger.. (4+4)
Ik heb last van
misselijkheid
geen eetlust
steken die komen en gaan, en die gaan naar me onderrug
moe
pijnlijke borsten
opgeblazen gevoel in me buik
duizeligheid
bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet zo extreem als nu, en al helemaal niet zo vroeg al..

4 jaar geleden
Reactie op AnjanaBhagai
we zijn ongeveer hetzelfde tijd zwanger.. (4+4)
Ik heb last van
misselijkh ...
en natuurlijk van harte gefeliciteeerd!! 👶🏽❤💙

4 jaar geleden
4+1 vandaag. Misselijk hele dag en erg moe. Ik heb zaterdag een weken indicator gedaan, dus wil deze week nog een keer testen zodat we een blijvende herinnering hebben.