20 Reacties

4 jaar geleden

Heeyy, ik vandaag ook 41+2 afgelopen nacht zijn mijn vliezen gebroken. Nog niet echt weeën vzv ik kan beoordelen. Morgenochtend gaan we naar het ziekenhuis voor wat check ups. Hoop eigenlijk dat het vannacht of Morgenochtend begint.. hoop voor jou ook dat je snel signalen krijgt. Had voor breken vd vliezen ook nergens last van qua voortekenen, behalve harde buiken dan ..toitoitoi

4 jaar geleden

Reactie op R8M

Heeyy, ik vandaag ook 41+2 afgelopen nacht zijn mijn vliezen gebroken. Nog ...
Oh spannend zeg! Heb ook zo af en toe een harde buik maar daar is ook alles mee gezegd hoop zo dat het allemaal gauw in gang zet..

4 jaar geleden

Hee hier ook 41+2 en 2 mislukte strippogingen verder.. vannacht wel wat harde buiken gehad om de 10 minuten maar dat ebte helaas ook weer weg. I feel you wat inleiden betreft, heb dat ook liever niet. Ik heb maandag controle in t ziekenhuis staan voor vruchtwater check en ctg.. good luck, het kan allemaaal zo ineens veranderen. Duim voor je🍀☺️

4 jaar geleden

Reactie op alice2022

Oh spannend zeg! Heb ook zo af en toe een harde buik maar daar is ook alles ...
Jaaa rete spannend! Hoop het voor jou ook!

4 jaar geleden

Ja ik ben donderdag bevallen met 41+1. Strippoging 1 met 40+5 was geen succes dit terwijl ik wel al 3cm ontsluiting had. Ik heb toen wel mijn slijmprop verloren en constant slijmverlies. Strippoging 2 met 40 weken. Al 4cm ontsluiting van te voren. Maar toch voelde ik heel de dag niks.. tot in de avond. Toen begon vrij onregelmatig toch wat krampjes maar nog wel kunnen slapen. Denkende ja weer loos alarm.. dit had ik bij strippoging 1 namelijk ook. Tot om half 8 / 8 uur de weeën begonnen. Ik wist direct dit is het . Het deed al gelijk behoorlijk pijn en moest ze snel wegpuffen. Toen ik op regelmatige weeën zat van 1 min om de 5 minuten vond ik het wel welletjes en tijd om de verloskundige te laten komen. Aangezien ik nog naar het kraamhotel wilde gaan en toch al op 4cm zat de dag ervoor. Kwartiertje later was ze er en ja hoor 7 cm. Dus zo snel mogelijk naar het kraamhotel.. eenmaal daar (10 mij rijden) zat ik op 8cm en hebben ze mijn vliezen door geprikt. 2 uur later waren wij papa en mama. In totaal heeft het 5 uur geduurd of zo iets😳 Dus ja geheel onverwacht aangezien ik vrijdag anders voor het inleiding’s gesprek moest komen in het ziekenhuis. En vrijwel zonder voortekenen op het verliezen van de slijmprop na en wat voor weeën 😉

4 jaar geleden

Hier ook 41+1 vandaag. Vanavond komt ze strippen voor de 3e keer.. eerste twee keren had ik nog niet echt ontsluiting dus het was meer masseren dan strippen 🤦🏼‍♀️ hopelijk lukt het vanavond wel. Heb verder ook nog geen voortekenen. Lijkt zelfs alsof ik minder krampen heb dan een week geleden

4 jaar geleden

Hier vanmorgen voor de tweede keer gestript. Nog steeds 1cm ontsluiting. Dinsdag krijg ik een datum te horen voor de inleiding later deze week en zoals het er nu voor staat wordt het een ballon. We gaan weer een dagje afwachten 😬.

4 jaar geleden

Hier vanmorgen de slijmprop verloren. Nu meer krampen, weet niet echt of het weeen zijn.. maar toch spannend, of ik Morgen voor mij afspraken in het ziekenhuis in meppel ben of lig te bevallen in zwolle..

4 jaar geleden

Ja ik zou vandaag 42 weken zijn. Op donderdag zouden ze een ballon plaatsen. Op donderdag ochtend besloot meneer zelf toch maar te komen. Vrijdag bevallen om 10:02. Zonder enig gerommel daarvoor gehad te hebben dus dat was wel fijn. Had totaal de hoop al opgegeven dat hij het zelf zou gaan doen. :).

4 jaar geleden

Reactie op B-xxx-1994

Hier vanmorgen voor de tweede keer gestript. Nog steeds 1cm ontsluiting. Di ...
Ik heb precies het zelfde! Ik krijg woensdag m’n ballon

4 jaar geleden

Bij de eerste met 41 weken, braken de vliezen. Nul voortekens!🙏🏻 en binnen 6 uur was ze er.. het kan echt ineens gebeuren. Succes🌸

4 jaar geleden

Reactie op Sennaapje

Ik heb precies het zelfde! Ik krijg woensdag m’n ballon
Jij succes vanavond! Hopelijk breken vannacht spontaan onze vliezen😂

4 jaar geleden

Reactie op B-xxx-1994

Jij succes vanavond! Hopelijk breken vannacht spontaan onze vliezen😂
Jaa echt! 🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Sennaapje

Hier ook 41+1 vandaag. Vanavond komt ze strippen voor de 3e keer.. eerste t ...
Heb dit ook! Bij mij ook 2x ‘geprobeerd’ 2e x lukte al iets beter morgen komt ze voor de 3e x proberen als het er dan nog niet is..

4 jaar geleden

Reactie op Marell91

Hier vanmorgen de slijmprop verloren. Nu meer krampen, weet niet echt of he ...
Oh spannend! Hier ook zwolle als het inleiden gaat worden..

4 jaar geleden

Hier 41.1 vanavond voor de 3de keer proberen te strippen en als ik genoeg ontsluiting heb vliezen breken Ik heb ook echt nergens last van 😬 Van het strippen ook weinig gevoeld , terwijl ze gister zei dat t ‘gemeen’ ging doen 😅 Ik hoop dat de kleine spontaan komt, ik wil liever niet naar het zh of ingeleid worden

4 jaar geleden

Reactie op sjapie

Hier 41.1 vanavond voor de 3de keer proberen te strippen en als ik genoeg o ...
Vandaag is onze zoon Henk geboren , ze deed gister niet strippen omdat hij niet diep genoeg lag Uiteindelijk is het toch spontaan gegaan Helaas had hij in het vruchtwater gepoept, dus toch in het zh bevallen 4040 gr en 50 cm

4 jaar geleden

Reactie op sjapie

Vandaag is onze zoon Henk geboren , ze deed gister niet strippen omdat hij ...
Aah gefeliciteerd 🎉🤗

4 jaar geleden

Reactie op sjapie

Gefeliciteerd ❤️🥰

4 jaar geleden

Reactie op sjapie

Gefeliciteerd 💙