Ik hou erg van wandelen, maar constant met de draagzak vindt ik wat zwaar worden. Nu lag mijn zoontje altijd heerlijk in de wandelwagen bak, maar sinds een paar weken vindt hij er niks meer aan en wil vooral om zich heen kunnen kijken.
Ik heb vandaag dan ook de wandelwagen omgebouwd. In de zittende stand heb ik hem maar 5 minuten gezet omdat dat nog niet goed is voor hem denk ik.. maar deze kan ook liggend.
Maaaaar toch denk ik, eigenlijk past het nog niet echt.. zijn beentjes zijn nog zo kort, vooral in de liggende stand liggen de benen zo opgevouwen. Wat denken jullie? Kan dit zo?
Bij ons ziet het er ook zo ongeveer uit. Ze zijn zo ienimienie in die buggy. Wij doen dit in ligstand ook. Kleine is 5 maanden en vind de bak echt niet meer fijn. Ik denk zelf dat het niet erg is , mits je er een hele dag in rondwandeld. Dan lijkt het me niet zo goed meer..
Bij ons ligt en zit hij ook al vanaf 5 maand in de buggy wandelwagen. Hij vond de wagenbak ook niks meer aan.
En ik denk maar zo als hij goed vast zit in de wandelwagen is er niks aan de hand.
Ik heb deze kinderwagen ook ! Mijn kleintje is nu bijna 5,5 maand en wilt dus ook alles zien maar ik vertik t echt nog (ook misschien een beetje iets met 'ik wil niet dat je groter wordt'馃ぃ) Als ik straks die wandelwagen ervan maak dan doe ik hem toch liggend erin hoor 馃ぃ
Hier hetzelfde probleem al weken, ik gebruik nu altijd maar het autostoeltje met adapters op het onderstel. Geeft meer ondersteuning nog dan de buggy.
(Autostoeltje kan ook plat, maar dat gebruik ik zelden bij korte ritjes)
Ik heb deze kinderwagen ook ! Mijn kleintje is nu bijna 5,5 maand en wilt d ...
Hahah ja herkenbaar!! Ik wil 鈥榤 eigenlijk weer terug ombouwen haha. We leggen hem ook altijd in de wagen als hij onrustig is, kan ie in de wagen op onze slaapkamer slapen.. dat kan niet meer als ie omgebouwd is. Ik zit nog in de twijfel stand Hahah