7 Reacties

4 jaar geleden

Misschien over een paar dagen weer een cb test doen?

4 jaar geleden

Heeft dit niet te maken omdat wijzelf tellen vanaf laatste menstruatie en de cb anders meet aan de hand van hcg

4 jaar geleden

Hi. Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik heb ook bij 4 en 5 weken een wekentest gedaan die blijft hangen op 2-3 weken. Wat ik gelezen heb is dat er een 3+ komt bij boven de 2000 hcg. Volgens mij kan het zo zijn dat je dit niveau pas bereikt met 7 weken, heb ik vanuit het volgende schema: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/106176-hcg-waarden-tabel.html Dit is natuurlijk wel internet wijsheid, maar het gaf mij wat rust

4 jaar geleden

Ik heb in Januari een missed abortion gehad. Toen had ik met precies 5 weken een 3+. Zou de snelheid van HCG opbouw ook per zwangerschap kunnen verschillen?

4 jaar geleden

Klinkt als een late innesteling. Ik had pas een positieve test met 10 dagen na NOD. Dus enorm terug gezet maar niks aan de hand. Dacht eerst dat er van alles mis was. Eerste echo bleek dus te vroeg. Ik zou het even afwachten en hopelijk is alles goed 😘

4 jaar geleden

Reactie op Bloom ♡

Ik heb in Januari een missed abortion gehad. Toen had ik met precies 5 weke ...
Volgens mij verschilt dat sowieso per persoon. Of het per zwangerschap verschilt zou ik niet weten..

4 jaar geleden

Reactie op lisas

Klinkt als een late innesteling. Ik had pas een positieve test met 10 dagen ...
Dank je wel, ik hoop het ook🙏🏼