8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht als commode 😊

4 jaar geleden

Moeilijk is die keuze he ?! Ik ben zelf 185 dus alles is te laag voor mij. Mijn vriend blijft heel leuk zeggen ja ik kan het verhogen.. maar ik wil ook gewoon iets moois kunnen hebben zonder het aan te moeten passen😂

4 jaar geleden

Ik heb daar wat over opgezocht, omdat mijn vriend en ik beiden vrij lang zijn. Uiteindelijk ga ik het advies opvolgen dat zegt: meet de afstand van de vloer tot je hand wanneer je je elleboog in een hoek van 90 graden houd. Trek daar ongeveer 5cm van af voor het kleedkussen. We hebben dat voor mij opgemeten, omdat ik de kleinste ben. Dat kwam op 114cm. Dus we gaan op zoek naar iets dat als commode kan dienen dat rond de 110cm hoog is.

4 jaar geleden

Reactie op tesssa

Wij hebben deze gekocht als commode 😊
Mooi, ik heb daar ook naar gekeken. Is 50 cm breed genoeg? ‘Originele’ commodes zijn iets breder geloof ik, daarom twijfel ik

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon het aankleedkussen van de Hema gekocht. Ik heb een inklapbare commode besteld, dus nog even kijken welke hoogte fijn is voor ons. De tip over de hoek van 90 graden las ik ook op de site waar onze commode van besteld is (babywoods.nl) en dan vanaf je platte voet. Dus zonder schoenen/hakken.

4 jaar geleden

Reactie op Baby2022💙

Mooi, ik heb daar ook naar gekeken. Is 50 cm breed genoeg? ‘Originele’ comm ...
Ligt er aan, wij hadden het met andere commodes vergeleken en je had er super veel van ook 50 breed. Maar natuurlijk heb je er ook die breder zijn. Ik zocht in eerste instantie naar de hemnes ladekast deze wordt ook veel voor commodes gebruikt en deze is ook 50 breed. + onze aankleedkussen die wij willen aanschaffen past er wel gewoon op. Maar ook deze heb je natuurlijk weer in andere formaten

4 jaar geleden

Wij hadden een leander verschoonkussen voor ons 1e kindje. Ideaal! Hoeft geen hoes op, zo met een doekje schoon te maken. En je kan je baby recht voor je verschonen ipv zijwaarts, waardoor voorkeurshouding word verkleint, daarnaast is het voor jezelf ook een stuk prettiger verschonen. En je hebt geen verlengstuk nodig omdat er zuignapjes onder zitten.

5 maanden geleden

Deze tool kan misschien een antwoord zijn https://es.heightcomparisonchart.com/