10 Reacties

3 jaar geleden

Zelfde probleem hier😢

3 jaar geleden

Ik heb deze ook, heb gewoon reguliere hoezen gekocht en die passen prima.:-) de stof staat misschien een beetje strakker dan anders, maar als er iets op ligt (in mijn geval nu nog even getest met een kruik, straks een lieve baby☺️) dan is het helemaal oké!

3 jaar geleden

Hier kwamen wij ook net te laat achter. Nu het eigen merk van de Prenatal gekocht en daar passen alle hoezen wel omheen.

3 jaar geleden

Reactie op JUULBB

Hier kwamen wij ook net te laat achter. Nu het eigen merk van de Prenatal g ...
Zit er ook over na te denken om dan maar een ander aan te schaffen.. maar vind het ook wel weer zonde

3 jaar geleden

Reactie op leonie121212

Ik heb deze ook, heb gewoon reguliere hoezen gekocht en die passen prima.:- ...
Kan je een foto sturen hoe het er dan uit ziet? Ik heb er nu een hoes omheen die er wel op past volgens de afmetingen, maar na een wasbeurt staat die ook vrij strak dus ben bang dat dat met een kleiner formaat al helemaal strak gaat zijn

3 jaar geleden

Reactie op Naleyah1999

Kan je een foto sturen hoe het er dan uit ziet? Ik heb er nu een hoes omhee ...
Ja hoor! Zal morgenochtend even een foto maken voor je.

3 jaar geleden

Reactie op leonie121212

Ja hoor! Zal morgenochtend even een foto maken voor je.
Dank!!

3 jaar geleden

Ik heb sinds de geboorte van mijn dochter in 2019 al het ikea kussen met hoezen van allerlei merken erom, gaat prima! Moet zeggen dat nu je erover begint het me pas opvalt dat de maten idd net iets anders zijn hahahaha! Sowieso zijn alle hoezen gelijk na het wassen prima passend, al zij het iets strak, zodra je kind er een paar keer op gelegen heeft merk je het echt niet meer. Een beetje zoals een broek die de eerste dag schoon uit de kast wat strak zit maar de volgende dag niet meer.

3 jaar geleden

Ik heb sinds de geboorte van mijn dochter in 2019 al het ikea kussen met ho ...
Sluit ik me bij aan. Bij deze hoezen komt het ook minder nauw dan bij hoeslakentjes voor het bed bijv.

3 jaar geleden

Eens met de vorige reacties! Hier zie je een beetje hoe het uitkomt, past prima. Deze hoes is van Jollein!