17 Reacties

4 jaar geleden

Ik had ook dat alles mij tijdens de zwangerschap minder lekker smaakte en ook veel dingen niet meer lekker vond. Nu ben ik bevallen en geef borstvoeding en alles smaakt mij gelukkig weer een stuk beter. Ook weer een broodje zalm gehad waar ik zo van genoten heb🥰

4 jaar geleden

Reactie op Marije Schukkink

Ik had ook dat alles mij tijdens de zwangerschap minder lekker smaakte en o ...
Duurde dat lang ? In bedoel als ik zou bevallen zou ik mijn eerst volgende avond eten graag sushi willen bijvoorbeeld 😂

4 jaar geleden

Ja bij mij was het de dag na de bevalling al dat ik alles weer lekkerder vind smaken. Ik wil idd ook binnenkort lekker weer sushi eten haha.

4 jaar geleden

Na je bevalling smaakt alles ineens weer veel lekkerder. Ik geef ook altijd borstvoeding (3ekindje) en dan kun je gewoon weer goed en lekker eten ook van de dingen waar je in je zwangerschap een afkeer van had.

4 jaar geleden

Reactie op Dfl

Na je bevalling smaakt alles ineens weer veel lekkerder. Ik geef ook altijd ...
Gelukkig 😂😂! Ik lust opeens zoveel dingen niet. Heeft me echt veel ergernis gebracht tijdens de zwangerschap. Nu is het (hopelijk) bijna tijd om te gaan bevallen dus uitkijken naar dingen die ik dadelijk allemaal weer mag eten is een dingetje waar ik naar toe leef haha.

4 jaar geleden

Direct na de bevalling kon ik eindelijk weer genieten van eten! Ik wist niet meer dat eten zooooo lekker was. 11 dagen geleden bevallen en iedere avond is het weer een genot om te gaan eten. Ook dingen die niet meer lekker smaakte weet ik nu weer hoe lekker dat was.

4 jaar geleden

Bij mij was dat ook weer direct na de bevalling normaal! Alleen de zin in het drinken van cola (zero), wat ik voor de zwangerschap voornamelijk dronk, is nog niet terug. Maar dat is niet zo erg haha

4 jaar geleden

Mijn afkeer van eten is jammer genoeg gebleven .. Heb totaal geen zin in iets ondanks dat ik veel moest laten door de zwangerschapsdiabetes en de misselijkheid 😳

4 jaar geleden

Ik was koffie verslaafd voor de zwangerschap, ik kon niet zonder. Tijdens de zwangerschap dronk ik er gewoon geen, ik werd er misselijk van. Ik ben 6 januari bevallen en had de dag erna mijn verslaving terug 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Gelukkig 😂😂! Ik lust opeens zoveel dingen niet. Heeft me echt veel ergern ...
Jaa dat snap ik, jaa dan kun je er echt weer lekker van genieten en de dingen die je nu niet mag waardeer je daarna weer zo erg haha

4 jaar geleden

Ik merk zelf wel dat ik door de maagzuur aan het eind van mijn zwangerschap gewend ben geraakt veel minder te eten. Nu overdag moet ik er echt aan denken goed te eten want heb hierdoor gek genoeg niet echt meer een sterk honger gevoel. Merk nu alleen wel door het vele wakker zijn snachts dat ik iets van een muesli reep nodig heb rond een uur of 1/2 omdat ik dan echt voel dat mijn maag leeg is.

4 jaar geleden

Reactie op Amber Crabbé

Ik was koffie verslaafd voor de zwangerschap, ik kon niet zonder. Tijdens d ...
Oh ja koffie !! Dat mis ik ook ! Hier hetzelfde ik word er ook misselijk van. Elke ochtend zet ik koffie voor mijn vriend en dan ruik ik dat en denk ik ohhhh ik wil dit ook😂 nog eventjes wachten!!

4 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Direct na de bevalling kon ik eindelijk weer genieten van eten! Ik wist nie ...
Oh ja dingen die ik nu niet mag kijk ik zo naar uit. Vooral een wit hard broodje filet american met uitjes peper en zout 😂😂

4 jaar geleden

Tijdens zwangerschap werd ik van veel dingen misselijk, was het niet al van de geur, dan de smaak. Inmiddels bevallen en eet gewoon weer als vroeger, heel fijn!

4 jaar geleden

Het enige waar ik tijdens mijn zwangerschap afkeer voor heb gekregen is koffie, ik ben nog niet eens bevallen (40+2) maar ik drink nu sinds een paar weken al weer koffie😆

4 jaar geleden

De afkeer kan ook verdwijnen. En sushi smaakt verrukkelijk hoor, heb het opgevroten na 8 maanden 😂

4 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

De afkeer kan ook verdwijnen. En sushi smaakt verrukkelijk hoor, heb het op ...
Ja dat bedoel ik ook. Ik ben nog niet bevallen. En momenteel heb ik zoveel dingen waar ik misselijk van wordt als ik het ruik, drink of eet. Echt mega vervelend bijna alles qua vlees wat ik mag eten lust ik opeens niet meer omdat ik er misselijk van wordt.