11 Reacties

3 jaar geleden

Probeer eens iedere ochtend een citroen gember shotje. Is heel gezond voor je en activeert ook de vetverbranding. Het is niet zo heel lekker maar naar een tijdje ga je het shotje waarderen. Spreek uit ervaring en je wordt er sochtends ook gelijk goed wakker van😃

3 jaar geleden

Reactie op Mama171

Probeer eens iedere ochtend een citroen gember shotje. Is heel gezond voor ...
Ps ik ben drie weken geleden bevallen en ben 13 kilo kwijt (bevallingskilo's niet meegerekend anders zou het 19 kilo zijn). Ik geef geen borstvoeding.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op Mama171

Ps ik ben drie weken geleden bevallen en ben 13 kilo kwijt (bevallingskilo' ...
Oh wauw dat klinkt goed. Hoe maak je dat precies? Kan je wat meer vertellen 😌

3 jaar geleden

Als je borstvoeding geeft is het niet raadzaam om citroen, sinaasappel en andere citrusvruchten te eten/ consumeren. Je baby kan daar echt last van krijgen 🤷🏻‍♀️ Je kan het natuurlijk proberen en kijken hoe jouw kind erop reageert.

3 jaar geleden

Diëten is nooit gezond. Eet gezond en gevarieerd en zorg dat je beweging krijgt.

3 jaar geleden

Vanaf 6 weken kun je onder begeleiding van een fysio een Mamafit programma volgen. Weet niet waar je woont en of er wat in de buurt is, anders is Sterher gym nog een optie. Verder gewoon veel groentes en vezelrijke producten eten zodat je sneller verzadigd bent.

3 jaar geleden

Reactie op srz

Oh wauw dat klinkt goed. Hoe maak je dat precies? Kan je wat meer vertellen ...
Ik doe aan uitgebreid ontbijten,lunchen en avondeten. Voor de rest beperk ik mijn eten en drink ik water. Heb ik toch trek dan pak ik een mandarijn. Verder probeer ik iedere dag een uur te wandelen samen met de kleine.

3 jaar geleden

Reactie op Mama171

Probeer eens iedere ochtend een citroen gember shotje. Is heel gezond voor ...
Over dat het niet zo lekker is..thats an understatement..die dingen zijn zo vies! En zo heet! Hahaha..maar idd..het werkt wel super goed..en het is gelukkig maar een slokje..haha. Of 2..

3 jaar geleden

Is het inderdaad niet beter om 3 goede maaltijden per dag te pakken en genoeg water te drinken? Ik merk dat ik rondom m’n buik vooral nog veel vocht heb. Ik zweet in de nacht enorm veel om het kwijt te raken. Door wel goed te eten behoud je energie en als het lukt om 3 keer in de week te gaan wandelen, geef je jezelf herstel tijd en raak je wat gewicht kwijt

3 jaar geleden

Ik ben ruim 3 weken geleden bevallen, ruim 10 kilo eraf, nog ongeveer 8 kilo te gaan. Moet 3 weken rust houden nu.. mag van mn man niet over kilo’s praten nu nog maar ben ook ‘bang’ dat het er niet afgaat meer. Als ik straks weer mag bewegen gaan we het wel zien. Probeer me er niet druk over te maken maar merk dat ik het wel doe 🙈 geef borstvoeding en heb ook veel trek in ongezonde dingen 😢
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Ik ben ruim 3 weken geleden bevallen, ruim 10 kilo eraf, nog ongeveer 8 kil ...
Precies dit dus haha, ik heb ineens een eetlust gewoon niet normaal.. echt vreetkikken pff. En als ik zo doorga dan word het echt lastig om terug te schakelen.. ik breng sowieso nu mijn oudste dochtertje lopen (20min heen en 20min terug) naar school.. duss wandelen doen we wel en ja eten gebeurd bij mij bijna nooit optijd omdat ik met 100 andere dingen bezig ben.. en daarom dacht ik aan iets wat extra een handje kan helpen, dus dat koffie gebeuren dan..