12 Reacties

5 jaar geleden

Bel even je vk, dan heb je direct een goed antwoord!

5 jaar geleden

Ik heb al met de vroedvrouw gebeld. Het kan alle kanten uit. Daarom dat ik wou vragen of er nog vrouwen zijn hier die hetzelfde meemaken.

5 jaar geleden

Mijn VK vroeg bijvoorbeeld ook hoeveeel de afscheiding was, ze zei dat ik me niet zorgen hoefde maken en dat dit niet per se een teken is van miskraam. Ze kan het niet garanderen maar ze kon het ook niet garanderen bij vrouwen die helemaal geen bloed of bruine afscheiding zien. Dus het kan zeker goed aflopen. Dit is dus niet echt een teken van miskraam.

5 jaar geleden

Als het je maandverband of inlegkruisje helemaal vol zit met helderrood bloed of bruin bloed, kan je je iets meer zorgen maken maar dan zelfs zijn er nog vrouwen die gewoon hun hele zwangerschap echt ongesteld worden, dus met helderrood bloed enz..

5 jaar geleden

Ik heb ook bruinverlies met heel soms ook roze verlies gehad vanaf 5+3 tot 7 weken.. spoedecho gehad op 5+3 maar daar konden ze nog niet veel op zien en weekje later op 6+5 mooie zwangerschap te zien met kloppend hartje. Ik denk zolang je geen enorme krampen hebt en het bloedverlies niet doorzet dan kan het zeker positief verlopen. Wel jammer dat je VK je niet gewoon laat langskomen. Zou je toch al wat geruster kunnen zijn..

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad deze week. Ben naar vk gegaan voor een echo, omdat ik me zorgen maakte. Alles was goed. Tijdens de echo was ik 5w4 met een kloppend hartje! Ze gaf aan dat de baarmoeder erg gevoelig is en er daarom wat bloedverlies kan zijn. Als je je zorgen maakt zou ik de vk bellen en vragen om een echo!

5 jaar geleden

Ik heb zelf al 2,5 weken bruinverlies. Volgens de gynaecoloog niets om me zorgen over te maken. Nu 7 weken en 3 dagen, nog steeds wat bruinverlies. Maar zolang ik geen krampen heb en echt vloei is het volgens mij wel oke.

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde nu 5 weken en 4 dagen. Heb al anderhalve week bruin bloedverlies/afscheiding. Vk zei dat alles goed was. Als ik geen erge buikkrampen heb en helderrood bloedverlies hoef ik mij geen zorgen te maken zei ze. Heb mij er ook druk om gemaakt

5 jaar geleden

Bah ik nu ook bruine afzcheiding. Ben gelijk als de dood en down ervan. Hopelijk blijft 't hierbij. Vorige keer zo een miskraam gehad namelijk. Voel mij geluk niet meer zwanger...

5 jaar geleden

Ik heb het vanaf week 4, ben halverwege week 6. Soms bruine / lichtroze spotting en soms flink bruin of zelfs dieprood na het afvegen. Waarschijnlijk is er niks aan de hand. Volgende week eerste echo.

5 jaar geleden

Vanmiddag had ik dus een heel klein beetje bruine afscheiding. Toen 3 uur later flinke krampen en steken ik dacht nou dat was 't dan... Maar nu is 't weggetrokken... Heeft iemand dit gehad en waarbij het nog goed is gegaan? Verschikkelijk dit.. Bang voor t ergste.