12 Reacties
5 jaar geleden
Mijn VK vroeg bijvoorbeeld ook hoeveeel de afscheiding was, ze zei dat ik me niet zorgen hoefde maken en dat dit niet per se een teken is van miskraam. Ze kan het niet garanderen maar ze kon het ook niet garanderen bij vrouwen die helemaal geen bloed of bruine afscheiding zien. Dus het kan zeker goed aflopen. Dit is dus niet echt een teken van miskraam.
5 jaar geleden
Ik heb ook bruinverlies met heel soms ook roze verlies gehad vanaf 5+3 tot 7 weken.. spoedecho gehad op 5+3 maar daar konden ze nog niet veel op zien en weekje later op 6+5 mooie zwangerschap te zien met kloppend hartje. Ik denk zolang je geen enorme krampen hebt en het bloedverlies niet doorzet dan kan het zeker positief verlopen. Wel jammer dat je VK je niet gewoon laat langskomen. Zou je toch al wat geruster kunnen zijn..
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad deze week. Ben naar vk gegaan voor een echo, omdat ik me zorgen maakte. Alles was goed. Tijdens de echo was ik 5w4 met een kloppend hartje! Ze gaf aan dat de baarmoeder erg gevoelig is en er daarom wat bloedverlies kan zijn. Als je je zorgen maakt zou ik de vk bellen en vragen om een echo!
5 jaar geleden
Ik heb het vanaf week 4, ben halverwege week 6. Soms bruine / lichtroze spotting en soms flink bruin of zelfs dieprood na het afvegen. Waarschijnlijk is er niks aan de hand. Volgende week eerste echo.