5 Reacties

4 jaar geleden

Zeker! Ik schiet van het ene "griepje" in het andere "griepje". Tijdens de zwangerschap is je weerstand lager dus kan je het inderdaad slecht treffen en elke keer de sjaak zijn. Dus ik voel je haha. Succes en beterschap! Rust en gezond eten doet wonderen.

4 jaar geleden

Griepjes en verhoudheidsvirussen gaan nu ook de ronde, helaas 🥲 je zou een griepprik kunnen halen bij je huisarts!

4 jaar geleden

Zelfde hier.. snotterig, hoesten, zere keel, koud warm, prik ogen, benauwd, bonken in m’n oren. Corona test gedaan 2x negatief.. ben er ook helemaal klaar mee 😬 denk niet dat de huisarts zoveel kan doen hiermee

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook last van. Wordt steeds weer erger en weer beter. Met vlagen van koorts, oorpijn, hoofdpijn. Ze blijft maar kwakkelen. Net voor de corona uitbraak heeft ze dat ook gehad. Ik denk een flinke griep uitbraak. Ik zou proberen aan je weerstand te werken. Je bent nu je zwanger bent veel weerbaarder. Heb je ook aangemeld voor de griepprik?

4 jaar geleden

Ik ook hoor.. En ik was nog aan t hoesten van weken geleden. Wat maar niet helemaal wegging. Nu erbovenop wel corona helaas.. Dus daar baal ik best van! Weerstand is indd blijkbaar niet alles als je zwanger bent..