5 Reacties
3 jaar geleden
Hi!
Mijn dochtertje krijgt heel veel vlekken over heel der lichaam van vruchten, dat lijkt bij jouw dochtertje ook? Heeft ze wel al eerder fruit/ vruchten op?
Alle soorten fruit en ook tomaat. Ze krijgt vlekken en begint soms te spugen. We zijn al naar een allerloog geweest maar ze is nergens allergisch voor. Wij hebben medicijnen om deze reactie te stoppen en zijn nu ook met de kinderarts en di毛tiste bezig. Wij hebben nog steeds geen idee waar het vandaan komt. We hebben volgende week een afspraak bij de kinderarts weer.
Ik wil wel weten waar het vandaan komt omdat mijn dochtertje geen fruit of tomaat kan en mag eten.
Ik zou het wel even aankijken als ik jou was.. zeker als het met meerdere soorten vruchten gebeurt.

3 jaar geleden
O ik lees nu al dat jouw dochtertje wel al soorten fruit enzo heeft gekregen. Misschien het CJG even bellen of zij dit vaker horen? :)
3 jaar geleden
Reactie op Kristina0501
Hi!
Mijn dochtertje krijgt heel veel vlekken over heel der lichaam van vru ...

In principe eet ze elke dag lekker fruit, vind ook alles lekker en t is echt van de laatste tijd. Hoop dat ze bij jullie nog een oorzaak kunnen vinden
3 jaar geleden
Heel herkenbaar, hier zijn we net mbv de kinderarts achter een koemelk allergie gekomen (geef BV, dus vandaar zo laat)
Echter heeft ze sinds 5 maanden soms rode vlekken na het eten en dit is niet alleen geweest nadat ze een product met koemelk heeft gegeten, maar bijv ook een keer na meloen/pruim.
De kinderarts vertelde dat er veel kruisreacties zijn, dus we proberen er nu verder achter te komen waar ze op reageert.
Wel grote kans dat ze hier uiteindelijk overheen groeit
3 jaar geleden
Reactie op Evelinee
Heel herkenbaar, hier zijn we net mbv de kinderarts achter een koemelk alle ...
Oke bedankt! Vind het soms best wel eng ofzo. Koemelk is het lijkt me niet want ze krijg vanaf haar geboorte al flesvoeding. Maar ik denk dat ik dan morgen even het cb mail en kijken wat we het beste kunnen doen. Het is wel lastig wanneer je hele maaltijden geeft om erachter te komen wat het is waar ze op reageert馃檲