17 Reacties

4 jaar geleden

Iphone: appjevoordeborst

4 jaar geleden

De app borstvoeding schijnt erg fijn te zijn, vriendin van mij gebruikt deze 馃槉 ik zelf doe een elastiekje om de pols van de kant waar ik als laatste gevoed heb. Ik voed op verzoek dus houd verder ook niks bij.

4 jaar geleden

Ik gebruik de medela family app. Hier kan je eventueel ook andere dingen bijhouden zoals luier inhoud ;)

4 jaar geleden

Ik gebruik baby tracker. Voed ook op verzoek, maar wel goed inzicht als er straks wat meer ritme in komt (regeldagen werden bijvoorbeeld heel duidelijk). Ook luiers, slaap, kolf etc kan worden bijgehouden

4 jaar geleden

Ik gebruik de app baby+ super handig

4 jaar geleden

Reactie op Mama A 2020

De app borstvoeding schijnt erg fijn te zijn, vriendin van mij gebruikt dez ...
Deze gebruik ik ook. Helemaal top!

4 jaar geleden

Ik gebruik samen voeden. Makkelijke en gratis app

4 jaar geleden

Ik heb een groepsapp met mezelf en mn man waarin ik typ hoe laat en welke borst. Ook zet ik hierin als ik vitamine d&k heb gegeven. Ik vind dit het handigst omdat ik whatsapp vaak open dus dan denk ik er weer aan. Ziet er zo uit :

4 jaar geleden

Ik heb een groepsapp met mezelf en mn man waarin ik typ hoe laat en welke b ...
Zoals je misschien ziet vergeet ik het alsnog wel eens hoor, maar minder vaak dan met een app..

4 jaar geleden

Baby tracker vind ik erg fijn. Heb hem ook als widget op m鈥檔 iPhone. Zie ik snachts in 1 oogopslag welke kant ik moet voeden.

4 jaar geleden

Baby daybook..geweldug! Slaat op welke borst etc..temperatuur..luiers .. zie foto..

4 jaar geleden

Baby daybook..geweldug! Slaat op welke borst etc..temperatuur..luiers .. zi ...
En bovenaan kun je kiezen tussen andere opties..

4 jaar geleden

Ik heb een groepsapp met mezelf en mn man waarin ik typ hoe laat en welke b ...
Dankjulliewel allemaal!! Dit met whatsapp lijkt mij voor ons handig!! Ik heb een aantal apps gedownload maar hoef geen voedingsduur, gemiddelden, cc enz te bewaren 鈽猴笍 Onze baby drinkt op verzoek overdag iedere 3 a 4 uren en snachts iedere 5 a 6 uren. Dit is een prima idee om het een beetje inzichtelijk te hebben en ook voor papa馃槈 (heb met hem een groepsapp gemaakt) Dankjewel voor de tip! Topic mag wat mij betreft gesloten worden 馃

4 jaar geleden

Baby daybook..geweldug! Slaat op welke borst etc..temperatuur..luiers .. zi ...
Deze app gebruik ik ook samen met mijn man. Je kunt mensen uitnodigen (bijvoorbeeld je partner), zodat je met meerdere mensen informatie in de app kunt zetten. Wij vinden het een ideale app!

4 jaar geleden

Reactie op Fristi

Deze app gebruik ik ook samen met mijn man. Je kunt mensen uitnodigen (bijv ...
Klopt idd!

4 jaar geleden

Breastfeeding app

4 jaar geleden

Ik gebruik Sleepeez. Zitten meerdere opties op en ik gebruik hem ook voor de white noise optie, want ik wil niet teveel apps hebben 馃檴