21 Reacties
3 jaar geleden
Bij mijn man in de auto hebben we de Novi Goliath Pro, deze is met isofix en draaibaar. In mijn auto de Maxi-Cosi Axiss, deze moet je bevestigen met de gordel maar is ook draaibaar... Over beide stoelen zeer tevreden!
3 jaar geleden
Wij hebben net de maxi cosi mica eco besteld met korting bij prenatal, halen ‘m morgen op. Zag er in de winkel top uit dus ben benieuwd hoe hij bevalt. Heb ook gekeken naar de Axissfix, zag er ook top uit, ik vind de ligstand bij die wat tegenvallen, maar voordeel daarentegen dat die geen poot heeft.
3 jaar geleden
Wij hebben de Novi baby david pro een hele fijne auto stoel en 360 draaibaar. We gebruiken m nu ongeveer 3 maanden en zijn er super blij mee.
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-novi-babyr-david-pro-0-1-2-3-isofix-360-rotation-black-grey-gratis-achterbankspiegel?gclid=Cj0KCQjw1bqZBhDXARIsANTjCPJEkIJK46r40HDUH5bZsrWBeibO50_sbmFZFkyTNMJG4cg_EasYa5saAlsyEALw_wcB
3 jaar geleden
Reactie op Milamila96
Wij hebben de Novi baby david pro een hele fijne auto stoel en 360 draaibaa ...
Deze hebben wij ook.
Sinds gister zit onze kleine man hier nu in.
2x een klein rondje gereden.
Zo trots als een pauw is hij.
3 jaar geleden
Voor mijn dochter (nu bijna 3jaar) hebben we na de maxi cosi als vervolg stoel de maxi cosi axiss gokocht. Zeer blij mee. Je kunt de stoel naar links of rechts draaien in je kindje er in te zetten. Enige nadeel je kunt je kindje niet achterste voren vervoeren. Mijn auto heeft heeft ISO fix aansluiting. Mijn zoontje van bijna 8 maanden zit nog in de maxi Cosi maar groeit daar uit. Z’n nek vind ik nog niet sterk genoeg om voorwaarts te vervoeren.
3 jaar geleden
Wij hebben afgelopen week de maxi cosi Pearl 360 gekocht. De 360 base hadden we al. Maar omdat onze Dochter uit de maxi cosi pebble groeit nu deze aangeschaft bij de babyplanet
Hadden 10% korting.....
Kan zowel voor als achterwaarts gebruikt worden. Ze zit er heerlijk in en meer rechtop.
3 jaar geleden
Reactie op Lobkd
Zijn we ook tips voor een wat meer budget stoel? Max 150 euro bijvoorbeeld? ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/autostoel-novi-baby-goliath-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey/9300000008822166/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672974-9300000008822166&gclid=CjwKCAjwm8WZBhBUEiwA178UnPsgWEus1ofB4gZavScBnV2-bEN0GCG5NLUBWisNIjtT-G7e41xUBBoC3vgQAvD_BwE
Die iets goedkopere versie van de David die wij hebben.
Verschil is dat hij in ieder minder standen kan.
3 jaar geleden
Wij gaan binnenkort zelf naar babypark om te kijken welke bij ons past want voor iedereen is er wel een autostoel wat fijner is dat is denk ik ook met een kinderwagen een persoonlijke keus.
Daarbij mijn dochter ksn niet zelfstandig zitten zou ook niet weten in welke groep ze valt kwa autostoel
3 jaar geleden
Reactie op PriscillaOliwia
Cangaroo pilot? Is dat een goede autostoel?
Nu voor €190euro in de aanbieding.
3 jaar geleden
Wanneer weet je dat je moet overstappen? Hier eerlijk gezegd geen idee. Met een dikke jas aan (en die kant gaan we nu wel op) wordt het wel wat krapper maar hij zit er verder nog prima in.
3 jaar geleden
Reactie op sjapie
Ik heb onze kids tot bijna een jaar in de maxicose gehouden , in laat m nu ...
Is ook een oplossing ze zeggen ze groeien er in de lengte uit maat hier groeit ze er in de breedte eruit kan ook geen jas of vest aandoen dan kan ze niet bewegen.
En ik heb niet de smalste of kleinste maxi cosi maar gewoon een groot kind
3 jaar geleden
Reactie op Mummalicious
Wanneer weet je dat je moet overstappen? Hier eerlijk gezegd geen idee. Met ...
Officieel als het hoofdje niet meer ondersteunt wordt meestal is dat tussen de 9 a 12 maanden.