23 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, ik ken het auto stoeltje niet dus ik weet niet hoe die werkt maar dit ziet er echt niet goed uit zo dubbel het nekje
4 jaar geleden
Oeh, volgens mij is zelfs gevaarlijk zo met de kin op de borst en zou de luchtweg afgesneden kunnen worden als ze in slaap valt. Ik denk dat ze nog veel platter zou moeten ‘liggen’. Is deze autostoel geschikt voor zulke jonge kindjes?
Misschien even bij een winkel die de stoeltjes verkoopt laten checken? Misschien kunnen zij tips geven?
4 jaar geleden
Is het zo een meegroei autostoel? Wij hebben er namelijk ook 1 en die kun je aan de voorkant met een hendel in verschillende standen zetten. Ons meisje ligt er nu in, zoals dat in een maxicosi ook zou zijn. Dit hebben we eerst allemaal goed bekeken. Hoe jouw kindje nu zit lijkt op de "rechtop stand" voor kindjes die al veel groter en ouder zijn en helemaal rechtop zitten. Even op YouTube anders kijken of je gebruikersfilmpjes kunt vinden
4 jaar geleden
Reactie op Peanut91
Is het zo een meegroei autostoel? Wij hebben er namelijk ook 1 en die kun j ...
Ja volgens mij inderdaad een meegroei stoel maar deze kun je noet stellen zoals jij zegt. Weet nu niet zo goed wat te doen omdat we 4 dagen op vakantie zijn maar we juist dan wel rijden natuurlijk.
4 jaar geleden
Reactie op sjapie
Het ziet er niet echt veilig uit, ik zou nog ff de maxicose gebruiken
Het ...
Het is de maxicosie alleen van een anders merk een maxicosie en autostoeltje in 1
4 jaar geleden
Het lijkt alsof het groep 1 autostoel is van een 1-2-3 meegroei stoel. Ondanks dat hij vanaf 9 kilo vaak aangeeft, is het óók vanaf 1 jaar (dat zijn dan lange “lichte” babys met een veel sterkere nek). Op deze leeftijd is achterom zeker nog aan te raden (geloof tot wel 5 keer minder impact). En ook het beveilingsysteem van de maxicosi of stoel in plaats van een systeem met de autogordels. Hopelijk hebben jullie een alternatief of kunnen jullie wat bedenken.. fijne vakantie in ieder geval en ik denk goed dat je het durft na te vragen
4 jaar geleden
Reactie op sjapie
Het ziet er niet echt veilig uit, ik zou nog ff de maxicose gebruiken
Het ...
Ze staat trouwens wel achteruit dat dan weer wel🙈
4 jaar geleden
Is de stoel niet veelste groot? Misschien even navragen of de gebruiksaanwijzing lezen of het wel kan, want hoe het hoofdje zo staat lijkt mij gevaarlijk🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op Maris Baby 1
Ja volgens mij inderdaad een meegroei stoel maar deze kun je noet stellen z ...
Ik weet natuurlijk niet waar jullie zitten, maar kijk anders of je ergens een goedkope maxicosi kunt huren/kopen . Mag ik vragen welk merk en model het is..als je aangeeft dat het een autostoel en maxicosi in 1 is moet het anders kunnen,lijkt mij. Succes!!
4 jaar geleden
Joie I-Gemm Baby Autostoeltje Navy Blazer
Al vanaf de eerste dag na de geboorte totdat je kindje 13 kg weegt kun je veilig met je kindje op pad met het Joie I-Gemm Autostoeltje. Dit autostoeltje is comfortabel voor je kindje en heel gemakkelijk in gebruik.
Eigenschappen
- Geschikt vanaf de geboorte tot 13 kg (12 maanden)
- Veilige bevestiging met (los verkrijgbare) Isofix base
- 5-punts veiligheidsgordel met schouderpads
- Draagbeugel met ergonomische en zachte handgreep
- Verwijderbare verkleiner
- Tri-Protect™ hoofdsteun
- Gepatenteerde Intelli-Fit™ memory foam voor optimale zijwaartse bescherming
- Hoofdsteun en gordels groeien met je kindje mee
- Verwijderbare en wasbare bekleding
- Zachte, comfortabele bekleding
- Compatibel met kinderwagens (bij Joie kinderwagens geen adapters nodig)
- Voldoet aan de strenge i-Size veiligheidsnorm
De verkleiner hebben we eruit gehaald omdat ze hierdoor echt soort van dubbel zat en ook heel erg met haar kin op de borst. Ik snap niet echt wat we fout doen🙈
4 jaar geleden
Wij hadden tot gisteren ook de Joie I-Gemm 2 in ons bezit, maar wij waren ook zeeeer ontevreden over de zithouding. Ook vondt onze kleine het echt VERSCHRIKKELIJK om erin te zitten en was het elke reis 1 groot drama. Wij hadden deze autostoel op advies gekocht bij Babydump en ik heb daar dus naar toe gebeld en aangegeven dat wij het een slechte stoel vinden. Op de site van de Consumentenbond lees je ook echt veel slechte reviews over deze autostoel.
Ondanks dat we de autostoel al 4,5 maand gebruiken, mochten we deze toch omruilen voor een nieuwe samen met de base!
Wij hebben nu een Maxi-Cosi gekozen, en ik kan je zeggen, hij zit er echt VEEEL beter in en heeft nog geen 1x gehuild 🙈
Ben zo opgelucht en blij.
Als ik jou was, zou ik de winkel waar je hem hebt gekocht benaderen! Wie weet mag je hem ook nog omruilen voor een andere, want deze zithouding is echt niet oke 😭
4 jaar geleden
Reactie op Maris Baby 1
Joie I-Gemm Baby Autostoeltje Navy Blazer
Al vanaf de eerste dag na de gebo ...
Owhh ik lees op een site van de consumentenbond echt alleen maar slechte revieuws🙈 ik ga denk ik maar opzoek naar en winkel hier, wil mn meid niet meer zo vervoeren. In ieder geval bedankt voor het reageren allemaal😘
4 jaar geleden
Reactie op Hope202
Wij hadden tot gisteren ook de Joie I-Gemm 2 in ons bezit, maar wij waren o ...
Owh wel fijn ergens dat het niet aan mij ligt. Idd advies baby dump! Het enige waar ik nu mee zit is dat we op vakantie zijn. Het is gewoon in nl op de Veluwe maarja kan niet zomaar even naar het filiaal waar we hem vandaan hebben en moeten nog best wat met haar rijden zo. Ik denk dat ik morgen even ga bellen wat de mogelijkheden zijn dan.
4 jaar geleden
Reactie op Maris Baby 1
Owh wel fijn ergens dat het niet aan mij ligt. Idd advies baby dump! Het en ...
Nee, ligt zeker niet aan jou! Wij hebben ook van alles geprobeerd om deze stoel zo leuk mogelijk te maken, maar dat ging gewoon echt niet 😅
Totdat ik ging letten op andere autostoeltjes, en gewoon zag dat deze echt een rare zithouding heeft.
Oja, als je hem bij Babydump hebt gekocht idd gewoon bellen! Bij ons deden ze vrij makkelijk en was het ordernummer genoeg om hem te mogen ruilen!
Nog even volhouden en dan kunnen jullie je kleine meid hopelijk ook fijner vervoeren ☺️
Succes en nog een fijne vakantie!
4 jaar geleden
Reactie op Hope202
Nee, ligt zeker niet aan jou! Wij hebben ook van alles geprobeerd om deze s ...
Nou helaas mochten wij hem niet ruilen. Konden langskomen en ze vinden dat ze er goed in zit. Verschillende foto's laten zien maar ze zit er goed in en het is normaal dat tijdens het rijden en zeker tijdens het slapen het hoofdje helemaal naar voren valt? Dat zouden we niet kunnen oplossen met een andere autostoel.
Als compensatie kregen we wel 20 procent korting dus ik heb maar gewoon zelf een nieuwe gekocht ook van maxi cosi daar leek ze veel beter in te ziten ook bij daar rug enzo dus uiteindelijk wel opgelost wel jammer van het gedoe🙈
4 jaar geleden
Reactie op Maris Baby 1
Nou helaas mochten wij hem niet ruilen. Konden langskomen en ze vinden dat ...
Wat een onzin! Dan weten ze duidelijk niks van veiligheid af voor een kindje in een stoel. Echt schandalig. Ik zou hier werk van maken. Die willen natuurlijk niet omruilen en geld besparen.