13 Reacties
4 jaar geleden
Duur maar leuk: een loop karretje met naam ( kan natuurlijk ook zonder naam).
En onze oudste speelde graag met fruit van hout met klittenband.
En een keukentje was ook een hit
4 jaar geleden
Als je een cadeau zoekt dat je met meerdere mensen kan geven: grote auto van little tikes. Die oplegger met een rode en gele auto erbij. Daar was mijn zoon helemaal gek van rond die leeftijd. Mijn dochter kreeg de zingende theepot van Fisher Price en heeft daar echt heel lang mee gespeeld. Hoe meer lawaai, hoe beter😅 geluidloze dingen die ook een hit waren: Duplo, boekjes om samen en zelf te lezen, hele simpele houten puzzels (met 1/2 stukjes), speelgoeddieren en de sets van little people vonden ze ook erg leuk. Die vallen ook wel mee qua geluid. Succes en veel plezier met uitzoeken!
4 jaar geleden
Mijn neefje juliano is helemaal gek van vrachtwagens.
Dus voor zijn eerste verjaardag een ontbijtbordje met vrachtwagen.
Zijn zusje heeft er 1 gehad met dieren en vooral de giraf.
En zo nog 4 kindjes die dit kregen tot nu toe.
Juliano heeft hem nog steeds ongebruikt op zijn kast staan.
Die vind hem te mooi om van te eten.
http://ilonneke.nl/webwinkel/index.php?id_product=51&controller=product
Wat daarvoor ook in de smaak viel zijn gepersonaliseerde voorleesboeken.
Met de naam van de jarige job in het verhaal.
4 jaar geleden
Toen mijn zoontje 1 werd kreeg hij de meest simpele plastic loopautotje met een stuur. Ge-wel-dig vond hij het! Heeft er zeker 2 jaar op “gereden”

4 jaar geleden
Geld !
Altijd goed !
Als mn kind 1 jaar wordt (januari) is cadeautip; envelop. Omdat kind al (bijna) alles heeft in huis, willen we niet meer rommel aan speelgoed in huis
4 jaar geleden
Boekjes (Hervé Tullet is de max voor die leeftijd), magnetische tegeltjes, alles van TickIT, houten regenboog ☺️ Ik zou zelf gek worden als ik speelgoed cadeau kreeg voor m’n kind dat geluid maakt dus persoonlijk zou ik daarvan wegblijven 😅
4 jaar geleden
Ik vond zelf een loopfiets (driewieler die je ook al tweewieler kan maken) echt een leuk cadeau. Wordt ook veel mee gespeeld.
Verder hebben wij ons zoontje badspeelgoed gegeven voor zijn 1e verjaardag, zo’n ding wat je met zuignappen aan het bad vastmaakt en een sproeier die er bij hoort waar hij lekker mee kan ouwehoeren en uitproberen. Vindt ie nog steeds fantastisch (hij is mu 2,5).
Ook is iets van een zand-/watertanden favoriet. Kan hij echt uren mee zoet zijn! En dat is direct ook een cadeau waar je uitbreidingen voor kunt vragen (schepjes, vormpjes, kiepwagens, noem maar op)
Oh en Duplo! Kun je ook eindeloze uitbreidingen bij krijgen. Wij hebben zo’n elektrische trein met rails van Duplo gekregen en dat is ook al anderhalf jaar echt een hit en wordt bijna dagelijks uit de kast getrokken :)