14 Reacties

één jaar geleden

Pff hier ookal zo lang.. wilt alleen slapen als ze fles heeft gehad.. vriend werkt fulltime en ik ben een thuis mama dus alles komt op mij neer, ben kapot.. heb van alles geprobeerd.. fles verhoogd, fles verlaagd, meer slaap overdag, minder slaap overdag, kamer kouder kamer warmer.. altijd een doorslaper geweest Ten einde raad..😪

één jaar geleden

Hier ook! Hij is heel erg verkouden geweest en er kwamen 2 tandjes door dus ik dacht dat het daaraan lag maar we zijn nu weer 2 weken verder en meneer gaat niet slapen zonder borstvoeding. Ook midden in de nacht. Hij ging uit logeren en meneer werd s’ nachts om 3 uur thuisgebracht: niet tot rust te krijgen. 10 min bij mij aan de borst en lag toen prinsheerlijk te slapen. Ondertussen ben ik gebroken en weet ik nauwelijks waar ik de energie vandaan moet halen om productief te blijven werken. Als iemand iets weet, please share!!!

één jaar geleden

Onze kleine man sliep al heel lang door, maar sinds een week of 6 ook steeds wakker , hij pikt de speen ook niet en maakt een groot drama (alsof de wereld vergaat, of dat je m een uur hebt laten huilen) als ik 3 min wegloop om een fles te maken 😨

één jaar geleden

Hier precies zo😵‍💫 denk eerst verkoudheid met hoest en keelpijn en toen tandjes. Er is zeg maar steeds iets. Nu gaat ze ineens niet meer direct slapen maar een ‘feestje bouwen’ gaat uit de dekens dus ik gebruik een dikke slaapzak, want ik vind haar in allerlei poses toch in slaap gevallen uiteindelijk. ‘S nachts vrijwel standaard rond een uur of 3/4 wakker met honger. Wat ik haar ‘s avonds ook geef. Ze eet natuurlijk overdag ook slechter door het krijgen van tanden(laatst in 1 keer 4 bovenin en er lijken ook al kiezen te komen.🤪 echt zelf op tijd naar bed gaan. Boel ‘s nachts zo stil en donker mogelijk houden helpt met snel eten regelen en doorslapen. Langzamerhand lijkt het minder te worden en te verschuiven naar half5 en vaker ook wel een nachtje door. Het komt goed! Zorg dat je zelf relaxed blijft en op tijd naar bed gaat!

één jaar geleden

Reactie op AHJV

Pff hier ookal zo lang.. wilt alleen slapen als ze fles heeft gehad.. vrien ...
Dat herken ik precies. Heb me erbij neergelegd. Zie m’n andere reactie. Ik ben ook gelukkig volledig thuis, maar heb ook nog een kind van 6 dat enorm druk en prikkelgevoelig is. Gelukkig slaapt meestal die door de nachtelijke feestjes en manlief die ook fulltime werkt ook. Zou wel eens wat meer waardering willen zien voor mamma’s die thuis blijven en alles zelf regelen job op zich! Vindt best een offer je levert toch een groot deel van tijd voor jezelf en onder de volwassen mensen zijn in. Vind je niet? Doe het met liefde hoor maar het wordt onderschat alsof we heel de dag alleen wasjes vouwen en series kijken🙄

één jaar geleden

Reactie op sjapie

Onze kleine man sliep al heel lang door, maar sinds een week of 6 ook steed ...
Dat van die speen lijkt op tandjes krijgen. Mijn meisje is mega gek op dat ding die ze alleen in bed mag hebben trouwens. Ze had echt een te zeer mondje. Ik vond chamudent druppeltjes van vsm best een beetje helpen. Je moet er even doorheen maar komt goed!

één jaar geleden

Reactie op Peetvt

Dat herken ik precies. Heb me erbij neergelegd. Zie m’n andere reactie. Ik ...
Wat fijn om te lezen! Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om te gaan werken en haar achter te laten en nu wil ik niks anders meer.. ik ga nu 1 dag in de week naar kantoor van mijn man om hier en daar te helpen, begint nu te wennen.. maar jeetje wat vind ik het zwaar om thuis te zijn. Mijn vriend kan 24 uur per dag opgeroepen worden om weg te gaan als er ergens een brand, ongeluk etc is dus hij wilt liever niet oppassen voor een hele dag, daarom komt 99% op mij aan. Daarnaast ook weer 10 weken zwanger, het is even lastig 😶 Ik heb respect voor thuis mama's, maar ook voor de mama's die werken. Maar inderdaad word het onderschat dat thuis mama zijn🤫🥺

één jaar geleden

Onze zoon is 11 maanden hij sliep elke nacht door. Maar hij huilt nu om het uur snachts. We weten niet waar het door komt. We hebben alles geprobeerd, maar niets helpt. Wie heeft er nog tips

één jaar geleden

Hier ook altijd een doorslaper gehad maar de laatste 6 weken veel huilen in haar slaap/roepen. Dacht eerst dat het tandjes waren maar daar lijkt het nu toch weer niet op. Whitenoise helpt hier nog steeds maar ben nu bang dat ze niet meer wil slapen zonder. Zou het een sprongetje kunnen zijn?

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu 11 maanden en ik dacht dat het aan sprong 7 lag. Nu zijn we ondertussen 6 weken verder en nog steeds is hij elke nacht wakker om half 3 en daarna weer wakker om half 5. Ik weet het ook niet meer zo goed helaas 😅

één jaar geleden

Hallo, hier hebben wij dat ook meegemaakt net voor de 10 maand en echt elke nacht wakker weken lang. Bij ons leek het een beetje op verlatingsangst, althans dat denk wij. Aangezien ze overdag ook graag pap of mam wilde zien tijdens spelen anders was het huilen tot gillen. Wij hebben haar geleidelijk laten huilen en tussendoor kort troosten, dit ook overdag. Dit heeft heel wat door zetten gekost en nu niets meer aan de hand. In het begin deden wij ook elke keer fles aanbieden maar leek voor haar associatie met slapen te worden aaardoor ze overdag ook niet wilde slapen als ze daarvoor geen fles gehad had. Dus dit snel weer afgeleerd. Succes

één jaar geleden

Was bij ons ook. Maar hij had nog geen tandjes. Er kwamen er 4 tegelijk door.. arm jochie

één jaar geleden

Zijn bij jullie ook de slaapjes overdag slecht?

één jaar geleden

Die van ons heeft eral 4. Maar nu komen er zes tegelijk. Maar weet niet zeker of het daar aan ligt. Heeft verhoging.