11 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook, bleek toch een kleine verkoudheid onder te zitten. Paar daagjes later was het weer over. Vond het ook vervelend klinken..

4 jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde 🤔 mijn zoontje was gisteren 6 weken en sinds 2 dagen ook hees en schor als hij huilt.. ik heb ook geen idee wat het kan zijn

4 jaar geleden

Reactie op Annoesca

Ik heb hier hetzelfde 🤔 mijn zoontje was gisteren 6 weken en sinds 2 dagen ...
Gek hè! Verder nergens last van? Ze is hier gewoon hartstikke vrolijken drinkt erg goed. Misschien inderdaad een verkoudheid...

4 jaar geleden

Reactie op Juliia

Gek hè! Verder nergens last van? Ze is hier gewoon hartstikke vrolijken dri ...
Hier ook niks aan de hand verder hij is ook vrolijk en drinkt goed en temperatuur is ook goed

4 jaar geleden

Reactie op Annoesca

Hier ook niks aan de hand verder hij is ook vrolijk en drinkt goed en tempe ...
Gelukkig maar! Hopelijk zijn ze er allebei snel weer vanaf!!! 🥰

4 jaar geleden

Hoe is het afgelopen met jullie kindjes? Mijn zoontje van 7 weken is nu ook super hees.

4 jaar geleden

Als mijn meiden flink huilen. Worden ze ook hees. Meestal na een paar dagen wel weg

4 jaar geleden

Ooo ja hoor 2x heeft ze zo hard en veel gehuild dat ze schor is. Komt ook wel weer goed toen mijn dochter hetzelf merkte ging ze minder huilen en meer jammeren Paar dagen later was alles weer genezen

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit gehad toen hij 3 weken was. Had dat opgemerkt toen hij heel raar ging huilen. Dag later hoesten erbij. De pediater gaf aan dat hij verkouden was, rode keel en vocht in de oortjes. Zou maar zeker langs de dokter gaan. Veel beterschap mama!

4 jaar geleden

Reactie op Birdie90

Hoe is het afgelopen met jullie kindjes? Mijn zoontje van 7 weken is nu ook ...
Na 2/3 dagen was het gelukkig over!!

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook gehad toen ze 6 weken was. Ze had Corona. Kon amper huilen van de heesheid.