14 Reacties

3 jaar geleden

Hier echt precies hetzelfde alleen bij hem is het denk door de tanden die doorkomen

3 jaar geleden

Reactie op Laurawhitjaywes

Hier echt precies hetzelfde alleen bij hem is het denk door de tanden die d ...
En hoe lang duurt het bij jullie al? Het komt hier meer over als verlatingsangst, omdat hij op ons direct in slaap valt

3 jaar geleden

Het is hier nu 4nachten en heb echt letterlijk in die 4 nachten nog geen 10 uur geslapen. Verlatingsangst kan best lang duren (bij me dochter) duurde dat echt wel een paar weekjes.. en opeens was het weer normaal.

3 jaar geleden

Reactie op Laurawhitjaywes

Het is hier nu 4nachten en heb echt letterlijk in die 4 nachten nog geen 10 ...
Vervelend! Op/bij jou slaapt ze ook niet? Soms vraag ik me af of ik moet doorzetten om hem telkens op te pakken, rustig te maken en weer neer te leggen totdat hij slaapt in z'n bed. Maar het lijkt een oneindige strijd en dan neem ik hem bij me en slaapt hij gewoon. Hij moet toch ook aan z'n slaap komen denk ik dan?

3 jaar geleden

Jup herkenbaar hier ook. Bij het uit de kamer lopen is het super hard huilen. Als ik hem aai of vasthoud is het goed. Hij valt direct op me in slaap en anders is het meteen huilen 🙁

3 jaar geleden

Hier precies dit sinds 5 dagen ongeveer, dochter is ook 9 mnd. Gisteravond voor t eerst weer gelukt om in eigen bedje weg te leggen maar na de eerste nachtvoeding lukte het niet nog eens, weer tussen ons in geslapen.... Wij blijven het iig wel proberen, maar vermoed dat het de slaapprogressie/verlatingsangst is en hopelijk niet te lang duurt.

3 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

Hier precies dit sinds 5 dagen ongeveer, dochter is ook 9 mnd. Gisteravond ...
Hier echt exact hetzelfde sinds 2 dagen, poeh. Wat kost dat een energie haha. Wel soort van geruststellend om te horen dat we niet de enige zijn 😂 en dan maar hopen dat het snel bijtrekt!

3 jaar geleden

Staat het bed bij jullie op de kamer of in een andere kamer?

3 jaar geleden

Reactie op SVK1986

Hier slaapt hij (echt pas sinds 2 weken hoor) op zn eigen kamer nu

3 jaar geleden

Reactie op SVK1986

In zn eigen kamer

3 jaar geleden

Reactie op dris16

In zn eigen kamer
Hmmm past het bij jullie? Hier vindt ze het fijn om mijn aanwezigheid te voelen/stem te horen. Dus vanuit bed, half slapend, neurie ik lekker de halve avond slaapliedjes! Ook als ze iets onrustiger wordt (niet wakker) begin ik al, dan dommelt ze vaak weer in diepe slaap. ook maar een ervaring hoor, geen idee!

3 jaar geleden

Oh hier echt precies hetzelfde😵‍💫 Slaap al 4 nachten geen 4 uur bij elkaar volgens mij.. Bij ons helpt het bij ons in bed slapen ook niet. Het enige wat wilt helpen is staand op schoot slapen, zo slopend dit😩 Hoop echt dat het een fase is!

3 jaar geleden

Hier zat er blijkbaar een (mogelijk dubbele) oorontsteking achter. Gisteren is één oor na anderhalve week aanmodderen doorgebroken en ze sliep vannacht al wat beter. Er waren geen signalen van ontsteking behalve niet willen liggen; ze trok niet aan het oor, ze hoorde niet minder, geen rode of dikke oren, geen gegil, alleen maar humeurig en zoveel mogelijk tegen ons aan (beetje rechtop) willen slapen.

3 jaar geleden

Onze zoon kon zowel overdag als ‘s nachts opeens alleen nog maar op/bij ons slapen. Was vermoedelijk een opeenstapeling van sprongetje/tanden/slaapregressie/verlatingsangst/ziek. Dit heeft wel een week of 5 geduurd. Inmiddels valt hij weer wat makkelijker in slaap en kunnen we hem in zijn eigen bed (over)leggen. Het was een pittige fase, succes! 🍀