5 Reacties

3 jaar geleden

Ooh dat is hartstikke normaal hoor. Hier zijn de baby driftbuien ook een dagelijkse aangelegenheid. Vooral als hij iets niet mag gooit hij zichzelf heel dramatisch op zn rug of naar achter. Het wapperen van armen en benen is spierkracht ontwikkelen. Een baby is rond deze leeftijd dus nog steeds niet van al zijn bewegingen bewust. Stuurt nog niet alle bewegingen bewust aan dus daar hoort dit echt nog bij :) Ik zou me zeker deze leeftijd niet zoveel zorgen maken over stoornissen. Ze zijn nu echt nog niet zomaar te zien, en er word nu ook nog lang niks aangedaan. Zolang er geen grote ontwikkelingen langdurig uitblijven nog lang geen reden tot paniek dus 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hier een dame van acht maanden die ook heel druk flappert, meestal uit enthousiasme, maar vaak lijkt ze het ook niet door te hebben. Volgens mij ouders was ik zelf ook zo bewegelijk toen ik een baby was. Zal wel goed komen denk ik 馃榿

3 jaar geleden

Hier ook hoor, zowel benen als armen trouwens. Vindt hem soms echt hysterisch 馃槀 maar maak me er geen zorgen om, tis een druk beweeglijk kindje, tot nu toe vindt ik dat juist heel positief

3 jaar geleden

Fladderen is een natuurlijke ontwikkeling om hun balans te vinden. Tenzij je je zorgen maakt dat het echt compleet anders is, dan je huisarts of CB raadplegen

3 jaar geleden

Fladderen herken ik niet maar de driftbuien wel... Als meneertje iets wil wat niet lukt of niet mag dan zit er echt al een hoop boosheid in 馃槀