10 Reacties

4 jaar geleden

Misschien is hij efficiënter gaan drinken en leegt hij jouw borsten sneller?

4 jaar geleden

Als je de tweede borst aanbied drinkt hij waarschijnlijk weer “normaal”

4 jaar geleden

Ik zou ook zeggen dat hij effectiever is geworden. Zijn de plasluiers nog wel zoals je gewend was?

4 jaar geleden

Ik zou ook zeggen dat hij effectiever is geworden. Zijn de plasluiers nog w ...
Ja, hij heeft nog steeds volle plas luiers. Ik kreeg een beetje het gevoel alsof hij minder binnen krijgt omdat hij dus zo snel klaar is met drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Mayams

Ja, hij heeft nog steeds volle plas luiers. Ik kreeg een beetje het gevoel ...
Mijn dochtertje van 6 weken is na een minuut of zes a zeven ook klaar met een borst Als je zoontje verder tevreden is en goed plast, denk ik dat hij voldoende krijgt :)

4 jaar geleden

Reactie op jannelvds

Misschien is hij efficiënter gaan drinken en leegt hij jouw borsten sneller ...
Ik heb hem tot nu altijd maar 1 borst per keer aangeboden omdat hij daar genoeg aan had. Hij groeit goed dus het was voldoende maar ik zal hem nu ook de tweede borst aanbieden en kijken wat er gebeurt

4 jaar geleden

Als hij goed plast, goed aankomt en goed groeit, is hij waarschijnlijk gewoon beter gaan drinken. Denk dat je melk ook van samenstelling verandert en dus verzadigender wordt. In het begin drinken ze vaak veel langer en die tijd kort ook echt in na enkele weken blijkbaar. Zo werd dat toch aan mij verteld door ervaren rotten omtrent borstvoeding. Ik kijk dus wel uit naar de periode waarin drinken sneller zal gaan 😄 hier duurt het nu gemiddeld nog 20 minuten.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van bijna 8 weken drinkt al weken 5-7min per voeding. (1 borst per x) ze krijgt zo 6 voedingen en heeft ook voldoende. Ze groeit erg hard en plast veel dat is mijn graadmeter.. ☺️

4 jaar geleden

Oh ik had even gehoopt dat het om fles voeding ging haha. Mijn dochter is 9,5 week en waar ze vorige week/begin deze week nog om meer voeding 'vroeg' na de fles, laat ze sinds gister ineens voeding over. Zowel van de 180cc flessen als van de 150cc flessen laat ze iedere keer tussen de 20 en 40cc staan. Maak me niet druk, maar vraag me wel af waar dat door kan komen? Met sprongetje/nieuwe ontwikkelingen te maken deze week ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op Wve

Oh ik had even gehoopt dat het om fles voeding ging haha. Mijn dochter is 9 ...
Hoi, hoe is dit bij jullie verder gegaan? Mijn meisje is nu 8 weekjes ej heeft precies hetzelfde nu als dat jij omschreef.. Donderdag wilde ze extra voeding en werd gefrustreerd als de fles leeg was. Gisteren en vandaag ineens minder willen drinken, veel slapen. Wel plasluiers, geen koorts, maar toch maak ik me wat zorgen..