12 Reacties
4 jaar geleden
Heel herkenbaar, maar dan aan de linkerkant. Al weken een scheve buik en als hij zich uitstrekt ziet het er helemaal raar uit, dan steken zijn billen zo een cm of 5 verder uit dan de andere kant van mijn buik.. Wat bij mij helpt is lekker een beetje onderuit gezakt gaan zitten..
4 jaar geleden
Mijn kleine man ligt al vanaf het begin vast in mijn rechter Hoorn, ik heb namelijk een hartvormige baarmoeder. Hij heeft enkel onderaan alle ruimte. In het begin voelde dat inderdaad heel vervelend maar moet zeggen bij mij wende het heel gauw! Vind het inmiddels ook wel grappig want weet precies daardoor hoe die ligt en vaak grap ik dan maar van ik heb je billen 😂
Hoop voor jou dat het gevoel ook een beetje gaat wennen!
4 jaar geleden
Hier ligt ie ook zo. Dat komt omdat ik op mijn rechter zij slaap. Als hij zo ligt te drukken voelt dat inderdaad naar. Heftiger dan weeën. Ik ben het inmiddels wel gewend, en vind het wel grappig zo. Eerst draaide hij ook nog wel maar nu ligt ie al een paar weken zo, en is al ingedaald. Maar hij voelt zich zo lekker. Dat vind ik lief.
4 jaar geleden
Ik heb dat hier ook! Heel akelig gevoel idd. Vraag me echt af hoe kan jij goed liggen ! Ik ben 33.5 weken
4 jaar geleden
Ik heb dat hier ook! Heel akelig gevoel idd. Vraag me echt af hoe kan jij g ...
Ik slaap met een voedingskussen omdat ik vocht vast houdt. Hier gooi ik vooral mijn benen overheen. Verder slaap ik met een kussentje onder mijn buik. Ik ben 35 weken. Mijn buik wordt wel echt heel zwaar. Wordt wel paar keer per nacht wakker, of ik met plassen of hij is weer erg druk
4 jaar geleden
Herkenbaar! Ben 32 weken nu en de kleine meid draait en keert erop los 🙈 vannacht rond 4u plots met haar hoofd omhoog en die stak ook enorm uit. Mijn buik zag er maar raar uit. En dan twee uur later lag ze alweer met de voetjes omhoog. Weet niet hoe ze het klaarspeelt 😅 dat heftige bewegen en draaien en duwen kan inderdaad best vervelend voelen. Aan de andere kant ben ik wel blij dat het een actieve is want dan weet ik dat alles toch nog steeds in orde is met haar ☺️
4 jaar geleden
Herkenbaar! Ik heb al vanaf 20 weken een balletje rechtsonder in mijn buik..dat nu verschoven is naar heel de rechterkant..gezien zij rechts ligt..op foto's zie je dat mijn navel ook niet in het midden van mijn buik loopt..haar voetjes zaten tot gisteren flink ik mijn ribben..linksonder mijn borst..maar ik heb het idee dat ze een beetje is ingedaald..maar idd..it hurts..
4 jaar geleden
Idd heel herkenbaar! Hier ligt baby al een poosje rechts. En soms met strekken of iets een harde bult in mijn buik. Nu met 32 weken beginnen mijn ribben rechts ook wel wat gevoelig te worden door al het geduw 😁
4 jaar geleden
Heel herkenbaar. Die van mij ligt heel erg links, maar dat doet hij eigenlijk al mijn hele zwangerschap door. Ik ga dan meestal even op mijn linker zij liggen en dan kantelt hij weer
4 jaar geleden
Same here.. alleen ligt ie dan precies andersom van jouw omschrijving, maar idd even een heel vervelend gevoel. In de ochtend met wakker worden ligt ie helemaal links ( ik slaap op links ) en als ik dan op m'n rug draai kan ik 'm helemaal traceren, haha.. heel gek maar ook heel bijzonder!