11 Reacties

4 jaar geleden

Hihi, ook handig! Ik bewaar foto's van kleding (setjes) met daarop de maat in m'n mobiel. Als ik dan aan het winkelen ben en ik zie iets leuks kan ik er even doorheen scrollen. 😁

4 jaar geleden

Ik heb in mijn telefoon een notitie blokje met echt alles wat ik in huis heb en ook hoeveel van bepaalde maten enzovoorts. Ook staat daar in wat ik nog moet aanschaffen. Ik heb hem in me telefoon zodat ik altijd waar ik ook ben nog even kan kijken van ohja dat heb ik en ohja dat heb ik niet 😊

4 jaar geleden

Ik heb bewust geshopt en na het wassen en strijken alles op soort en maat in de kast gelegd. Zo zag ik in een oogopslag wat er nog miste. En uiteindelijk dus alsnog teveel, maar er is ook zoveel leuks 😆

4 jaar geleden

Ik heb alles nagekeken wat we al hadden voor de baby (van kledij tot tetradoeken). Heb aan de hand daarvan een lijstje opgemaakt wat we nog nodig hebben en deze staat opgeslaan in mn gsm en heb het ook nog op papier.

4 jaar geleden

Wat geordend zeg! Supermooi. Ik heb twee tassen vol (maatje 50 en 56) gekocht via marktplaats en verder heel veel gekregen in andere maten. Voor elke maat heb ik een kledingzak die ik tegen de tijd dat het nodig is kan uitpakken voor in de kast. Ik geloof dat het meeste er wel in zit. Zo niet, kunnen we snel online wat kopen en dat wordt vaak snel genoeg bezorgd :)

4 jaar geleden

I love me a good excel, love it!!

4 jaar geleden

Misschien ook maar een spreadsheet maken want overzicht? Ik heb alles in m’n telefoon en nog steeds geen idee wat ik moet kopen en hoeveel😂😂vreselijk

4 jaar geleden

Niet echt een overzicht gemaakt… wel alles op maat in de commode en kledingkast dus kan makkelijk zien hoeveel er van wat is ☺️

4 jaar geleden

Echt handig haha dit ga ik ook doen 😆

4 jaar geleden

Leuk om te zien dat jij ook een excel sheet hebt gemaakt, dat heb ik ook! Als ik nu in de winkel sta kijk ik eerst daar of ik echt nog wat nodig heb 😅 Meeste heb ik tweedehands gekregen dus dat is wel fijn.

4 jaar geleden

Haha fijn dat ik niet de enige ben die t maar in een spreadsheet zet :p een tabblad voor andere dingen dan kleding is miss ook wel handig :)