5 Reacties

één jaar geleden

Ik laat mijn dochter ook niet boeren met de laatste fles want vaak drinkt ze hem slapend of valt in slaap tijden de fles. Als ik der wel laat boeren dan word ze wakker en krijg ik der met veel moeite vaak in slaap. Het is echt niet erg als ze een keer niet boeren. Mijn kraamzorg zei tegenwoordig hoeven ze niet meer te boeren als het niet lukt. Mijn dochtertje boerde bijna nooit in het begin en nu boerd ze als de beste hahaha. Ik heb de dr Brown fles en ik gebruik nog steeds sapsimplex wat de lucht uit de melk haalt.

één jaar geleden

Las onlangs een artikel dat boeren helemaal niet hoeft, en dat het meer voor ons is als voor de baby.. Schijnt, volgens dat artikel, ook een echt westers gebruik te zijn. Anyways, de slaapflesjes gaan hier ook zonder boeren, slapend direct weer in bed. Gaat prima 🙂

één jaar geleden

Als ze er geen ongemak van heeft en doorslaapt is het idd niet nodig. Als ons zoontje niet boert dan spuugt hij z’n fles bijna altijd uit in een hoestbui, na boeren is die kans veeeel kleiner dus wij proberen het wel altijd omdat hij meer hoest in zijn slaap (slijm in keel door liggen).

één jaar geleden

Mijn zoon boerde zelden na de flessen. Hij had er geen last van en ik kon hem moeilijk dwingen. Dus als je dochter er geen problemen mee heeft en niet gaat spugen ofzo, dan zou ik het lekker zo laten.