10 Reacties

3 jaar geleden

Als je een Voedingskussens hebt, is een relax hoes van Ilmaha heel erg fijn. Niet te duur en makkelijk in gebruik☺️

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe❤️

Als je een Voedingskussens hebt, is een relax hoes van Ilmaha heel erg fijn ...
Ik heb zo’n voedingskussen van Ikea, maar die is daar denk ik te klein en te stevig voor.

3 jaar geleden

Heb je geen wandelwagen waar de baby in kan slapen? Ik had leuk zo’n nestje laten maken (vrij prijzig) en onze baby vindt het helemaal niks… in de wandelwagen vindt ze wel heerlijk.

3 jaar geleden

https://www.mini-draakjes.nl/babynestjes/ hier kan je ze bestellen voor 25-40 euro super snel binnen ondanks hand gemaakt ook kan je zelf de kleuren kiezen!

3 jaar geleden

Onze kleine van 9 dagen oud ligt dolgraag in zijn nestje (doomoo cocon) Is wel iets prijziger (80 euro) maar hij ligt er heerlijk in. Nestjes zijn in principe niet veilig om zonder toezicht te gebruiken maar moet zeggen dat hij ook snachts regelmatig tussen ons in slaapt in dit nestje. Er zit nog een soort ademende rand in namelijk. Voor nu is het ons geld al meer fan waard geweest

3 jaar geleden

Niet veilig om in te slapen inderdaad.. mee oppassen

3 jaar geleden

Wij gebruiken het voedingskussen met een hoes erom, je kunt ook een aankleedkussenhoes gebruiken die past ook! Ons zoontje slaapt hier heerlijk op!

3 jaar geleden

Ik ging geen nestje kopen… tot ik merkte hoe graag ons meisje in het borstvoedingskussen als nestje ligt. En het is vervelend dat de hele tijd te moeten verleggen. Dus nu staat er toch een nestje op onze geboortelijst 😅 Het is ook zo’n doomoo cocon zoals iemand hier al deelde. Het is wel niet te bedoeling dat ze er ‘s nachts in slaapt of zo. Enkel om in de zetel te gebruiken waar we bij zitten voor de veiligheid.

3 jaar geleden

Wij hebben een nestje gekocht van Jollein. Te bestellen via Bol voor rond de 30 euro. Erg tevreden over!

3 jaar geleden

Ik heb gewoon een kussenhoes om mijn voedingskussen heen en daar slaapt ze heerlijk op!