17 Reacties
4 jaar geleden
Een wipstoel vond ik soms wel handig om de baby in de buurt te zetten of op tafel o.i.d. een babynest leek mij ook wat onveilig ivm verstikking. Bovendien zo lang ze niet rollen kunnen ze ook zo op de bank liggen. Ik gebruikte een voedingskussen om mijn zoontje op gegeven moment op te leggen (zonder hem er helemaal mee te omgeven, maar voor de stevigheid).
4 jaar geleden
Reactie op Abc123×÷
Mag ik vragen waarom je beide wil? Wat is dat voor meerwaarde?
Wipstoel zet je overal neer en kan ook makkelijk mee op vakantie, visite etc. En kinderstoel zodat de baby erbij zit aan tafel en als je met hapjes etc wil beginnen is dat op makkelijkere hoogte voor jezelf.
En de kinderstoel gebruik ik toch ook zodra ze kunnen zitten dus vind het niet erg om dan toch vast het baby zitje aan te schaffen.
4 jaar geleden
Ik heb deze gezien en ik denk dat ik die ga gebruiken totdat de baby zelfstandig kan zitten.

4 jaar geleden
Wipstoel/bouncer van babybjorn is een hele fijne. Vooral als ze wat beweeglijker worden is deze heel fijn. (persoonlijk vondt ik een gewone wipstoel niet echt wippen, de bouncer beweegt lekker mee met de bewegingen). Bij ons eerste kindje de bouncer fijn gebruikt!
4 jaar geleden
Ik heb nooit een babynestje gebruikt, de veiligheid van zo'n nestje is nooit aangetoond, dat terwijl de fabrikanten van een babynestje zeggen dat het veilig is. Ik moet er niet aan denken om het babynestje in bed te gebruiken (wat veel ouders toch doen) en je rolt om bovenop je baby. Een wipstoel heb ik nog van mijn oudste dochtertje. Mijn tweede wilde er niet lang in, dus ik ben blij dat ik die nooit nieuw heb aangeschaft. Voor de derde ga ik hem ook weer gebruiken.