Meer mensen ervaring met (te) kleine baby’s? Ons meisje is inmiddels vorige week gemeten op onder de p3. We hebben daardoor afgelopen week meerdere onderzoeken gehad, 3 dagen in het ziekenhuis gezeten en zoals het er nu naaruit ziet is er geen ziekte of syndroom en lijkt het aan de placenta te liggen. Ik ben hierdoor dan ook medisch geworden en ik moet elke week naar het ziekenhuis voor een doppler meting en elke 2 weken een groeiecho. Vind het erg spannend allemaal. Ze zeggen dat het vrijwel zeker is dat ik eerder ingeleid moet worden en ons meisje eerder of zelfs te vroeg geboren moet gaan worden. Ze hadden het al over long rijpingsmedicijnen en dat ze hopen dat het in ieder geval nog goed gaat tot 32-34 weken. Ik ben nu 26+3. Dat maakt het nog spannender. Het is afwachten hoe lang mijn lichaam haar voldoende voeding gaat geven en hoe lang het nog goed gaat. Wat een spannende tijd en we leven nu echt van week tot week. Van afspraak naar afspraak. Ben er best wel verdrietig van en maak me best wel zorgen. Liefs een bezorgde mama. 🩷🍀