11 Reacties

3 jaar geleden

Probeer is een speen van Philips met die speen kun je in de mondje kijken m'n beide dochter,s wouden ook geen speen pakken tot ik die gaf en nu gaat het super die speen kun je krijgen bij kruitvat zitten 2 in een verpakking ze zijn niet goedkoop

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt ook borstvoeding. De enige speen die ze wil is de Philips Avent ultra air fopspeen. Als ze een flesje moedermelk krijgt zijn dat ook Philips Avent flessen.

3 jaar geleden

Ik gebruik de MAM spenen en flesje als ik soms haar wil laten wennen. Ik geef dus ook bv. Deze spenen schijnen goed te zijn icm met borstvoeding

3 jaar geleden

Hier ook borstvoeding maar neemt ze wel frigg (rubberen versie) al moet ik die soms wat warm wrijven. Misschien is de speen te koud?

3 jaar geleden

Reactie op Amanda23

Probeer is een speen van Philips met die speen kun je in de mondje kijken m ...
Volg!

3 jaar geleden

Wij gebruiken de mam spenen en flesjes. Lijkt het meeste op een tepel volgens de kraamhulp en dit is het enigste speentje wat hij hier pakt om op te sabbelen. Flesje of borst maakt hem niets uit ook. Zou dat proberen.

3 jaar geleden

Hier ook een kereltje wat niet veel interesse heeft in een speentje. Soms kan het hem toch echt wel wat troost geven merken we. Hier pakt af en toe hij wel de Pink en de Avent Soothie speen. Maar soms ook helemaal niet en lijkt hij zelfs boos te worden als we hem willen geven. Vandaag ook naar de osteopaat geweest en hij had wat spanning in zijn nekje wat ook kan zorgen voor weigeren van de speen. Ben benieuwd of hij misschien nu wel wat vaker een speentje accepteert als hij even wat behoefte heeft aan zuigen.

3 jaar geleden

Reactie op Bertje17

Onze dochter krijgt ook borstvoeding. De enige speen die ze wil is de Phili ...
Hier ook! De enige speen die hij pakt :-)

3 jaar geleden

Hier avent ultra soft. Sluit goed om zn mondje. Ons zoontje heeft ook enorm veel zuigbehoefte. En deze houdt hij het beste vast, al vanaf dag 1.

3 jaar geleden

Hier is de kleine ook fan van de Philips Avent ultra air en ultra soft. Andere spenen zijn afgekeurd door hem 😅!

3 jaar geleden

Hier ook philips avent speentjes en flesjes, werkt super voor hem. Eens difrax speentje geprobeerd maar was minder een succes.