20 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee want ons meisje doet dit dus ook😂😅

4 jaar geleden

Ik volg even mee ! Die van ons doet dit ook 🙈

4 jaar geleden

Wij hebben een voedingskussen aan de onderkant liggen die dan aan de zijkanten van hem ligt tot zn zij en dat gaat heel goed. Ook met afbouwen van inbakeren en de kans van omrollen 😄🙌

4 jaar geleden

Ik heb Danique al eens steeds hoger in bed gevonden en een keer helemaal dwars ja! Niet zo vaak dus heb er ook nog niks aan gedaan. Volg!

4 jaar geleden

Ik doe er helemaal niks aan! Als je sowieso bij z'n bedje staat kan je hem proberen recht te leggen zonder dat hij wakker wordt maar verder lekker laten liggen. Het kan geen kwaad.

4 jaar geleden

Reactie op Nienne89

Ik doe er helemaal niks aan! Als je sowieso bij z'n bedje staat kan je hem ...
Hij wordt jammer genoeg wakker als ik hem terug goed probeer te leggen :(

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Hij wordt jammer genoeg wakker als ik hem terug goed probeer te leggen :(
Ja dan helemaal lekker laten liggen. De oudste ging ook altijd z'n bedje helemaal door. Nu 3 jaar laten doet hij dat nog steeds 😅 de jongste draait ligt altijd in een hoekje. Vind ze wel fijn, als ik haar verplaats ligt ze 10 minuten later weet hetzelfde.

4 jaar geleden

Zolang hij gewoon lekker slaapt, lekker zn ding laten doen. Dit is nou eenmaal, als ze hun armpjes en beentjes helemaal hebben gevonden qua kracht. Vandaar de slaapzak

4 jaar geleden

Ik leg een opgerolde Hydrofiele doek( groot formaat) onder zijn benen/ bil, was advies van kraamzorg en werkt prima. Dan zakt hij niet naar beneden. Ik vind mijn zoon soms wel naar links hangend in bed, alleen niet heel storend voor hem. Geef gevaarlijke houdingen.. Anderzijds denk ik ook, ligt hij daar ook niet gewoon lekker dan? Als hij prima slaapt dan is het toch ook gewoon oke? Of maak je je zorgen dat het gevaarlijk wordt oid?

4 jaar geleden

Ik leg een opgerolde Hydrofiele doek( groot formaat) onder zijn benen/ bil, ...
Hij begint als hij wakker wordt weer te bewegen en te shotten en deze ochtend kwam hij met zijn hoofdje tegen de rand (ik was zijn gymnastiekkunsten aan het bewonderen op de babyfoon 😂) .. Ondanks dat ik niet zo kleinzerig ben wat betreft hem, heb een beetje schrik dat die zich zo best wel pijn kan doen ..

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Hij begint als hij wakker wordt weer te bewegen en te shotten en deze ochte ...
Er bestaan van die bedomranders, dat zijn zachte kussens voor aan de binnenkant van het ledikantje die ervoor zorgen dat de kleine zich niet bezeert met zijn hoofdje tegen de spijlen. Misschien is dat iets?

4 jaar geleden

Ik doe een randje van de slaapzak een stukje tussen het matras onderaan en het bedje. Zo blijft de slaapzak redelijk liggen en ons mannetje ook. Soms woelt bij ook erg hard en verplaatst hij alsnog hoor...🤭

4 jaar geleden

Reactie op anne_b

Er bestaan van die bedomranders, dat zijn zachte kussens voor aan de binnen ...
Dat wordt sterk afgeraden ivm stikgevaar !!! Zou dat zeker niet doen zeker niet met een kindje wat zo onrustig slaapt en z’n hele bed doorgaat. Mijn advies zou zijn om hem met een lakentje vast te leggen en dan bewust z’n armen er boven zodat hij er niet onder door kan glijden. Dus eigenlijk al met z’n viertjes bijna tegen het voeteneind leggen dan kan hij weinig kanten op.

4 jaar geleden

Hier ook, ik doe er niks tegen. Denk hij wordt vanzelf wel wakker als hij niet lekker ligt. Maar nou werd ik vannacht zelf wakker en keek ik toevallig en heb ik hem recht gelegd. Ook omdat hij op een kussentje ligt met zijn hoofd en anders geen nut heeft.. En hier pas ook blokjes onder het bed gehad, dit maakte het ook wel erger. Maar als die nog niet wegkunnen, zal ik mij er niet druk om maken

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanFeline

Dat wordt sterk afgeraden ivm stikgevaar !!! Zou dat zeker niet doen zeker ...
Ohh wat gek! Ik ging er vanuit dat die dingen zo gemaakt zijn dat ze er niet in kunnen stikken, waarom zou het dan verkocht worden 🙁

4 jaar geleden

Reactie op anne_b

Ohh wat gek! Ik ging er vanuit dat die dingen zo gemaakt zijn dat ze er nie ...
Ik denk zelf meer als decoratie. Maar onze verloskundige heeft uitgelegd dat het heel gevaarlijk is omdat het geen ademende materialen zijn. Dus wij hebben hem er uitgehaald en weg gedaan. Wilde en durfde het niet meer.

4 jaar geleden

Hier eentje die omhoog kruipt, hij kruipt helemaal het hoekje in haha Hij is overigens een buikslaper , vandaar dat ie omhoog kruipt denk ik

4 jaar geleden

Onze dochter doet precies hetzelfde. Pas op met een deken of lakentje. Onder de armen langs helpt hier ook niet, want ze gaat schuin. Zelfs met inbakerdoek, laag opgemaakt en heel strak ingestopt vonden wij haar met haar hoofd onder het dekentje. Wij durven geen deken meer te gebruiken.

4 jaar geleden

Het Nunki lakentje van Fedde & Kees zou wat kunnen zijn (https://feddekees.nl)