19 Reacties

4 jaar geleden

Wij kiezen voor babypark🙂 goede service en mooie grote winkels met veel keus:)

4 jaar geleden

Ik ben bij prenatal, babypark en babydump geweest en ik vond wat betreft de service en opzet van de winkel babypark het fijnste. 🤗

4 jaar geleden

Baby en Tiener store in Capelle en Babydump. Paste goed bij ons budget!

4 jaar geleden

Wij waren bij prenatal. Maar uiteindelijk online bij van asten besteld. De kinderwagen die wij wilden was daar in een set met een autostoel en een accessoires set 60 euro duurder als bij de prenatal. Bij prenatal moesten we de autostoel en de accessoires er allemaal los bij kopen. Autostoel was niet onze voorkeur dus die zelfs nog tegen meerprijs mogen wisselen. En de box hadden we ook veel meer keuze in en was goedkoper. Alles online gekozen en besteld en dat ging echt super. Wij gaan nu vanuit Noord-Holland over een paar weken met de auto naar van asten toe. We zijn nu al bijna 400 euro goedkoper als bij de prenatal. En ze hebben meer keuze online al. Dus ik zou zeker daar kijken of de prijzen al gaan vergelijken met de prenatal.

4 jaar geleden

Prénatal heeft personal shopping opties waarbij je de korting die je krijgt eigenlijk als gift card krijgt (20% van je aankoopbedrag) Dat scheelt behoorlijk veel geld en wij zijn dus goed geslaagd bij Prénatal. De duurdere dingen in een keer aangeschaft, de rest gekocht in de aanbieding en betaald met de gift card... We waren wel gaan kijken bij Babypark maar daar viel het ons op dat er echt een ingestudeerd verhaaltje werd verteld rondom de kinderwagens en dat voelde voor ons niet prettig... En daarnaast hadden ze alle kleertjes die we leuk vonden niet in maat 50 voorradig. Verder wel een ruim assortiment...

4 jaar geleden

Babypark! Netjes, ruim aanbod, veel kennis en goede service.

4 jaar geleden

Ben bij allemaal geweest en had het fijnste gevoel bij van asten (vond ik het leukste) en bij babypark. Bij de vorige zwangerschappen goed geslaagd bij babydump maar die vond ik nu heel erg tegenvallen, ook qua personeel (roosendaal).

4 jaar geleden

Babypark!

4 jaar geleden

Ik ben bij babydump in Leiderdorp geweest, super leuke winkel en vriendelijk personeel met goed advies en de prijzen zijn ook gunstig ☺️

4 jaar geleden

Ik heb alles bij babydump gekocht is echt een prijsverschil met babypark. Babypark vond ik wel duur. En van asten is ook goed daar heb ik ook besteld

4 jaar geleden

Ik ben vandaag bij mamaloes babysjop geweest in Goirle. Deze was erg klein en ze hadden niet echt wat ik zocht. Ik ga volgende week kijken bij babydump in Eindhoven. Veder ben ik nu 2 keer bij van asten baby store geweest. Hier heb ik al meerdere dingen gekocht en ook besteld. Ik vind de winkel van hun in Tilburg best fijn zeker door de weeks .. op zaterdag moet je niet gaan hoor. Gekkehuis😂! Prénatal vind ik zelf minder. En de baby park heb ik toevallig vandaag mijn bestelling van binnen maar daar heb ik veder geen ervaring mee ☺️

4 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met die kortingsactie van Prenatal? Wij willen namelijk alles daar halen, zodat we een flinke korting krijgen op de giftcard.

4 jaar geleden

Reactie op Annelottt24

Heeft iemand ervaring met die kortingsactie van Prenatal? Wij willen nameli ...
Wij hebben vorige week maandag bij Prenatal geshopt met die kortingsactie (Apeldoorn). Het was vrij rustig in de winkel en er werd alle tijd voor ons genomen. We waren er bijna 3 uur 😱. We hebben dan ook alles in één keer gekocht en een flinke cadeaubon van 500 euro ontvangen (20% ‘korting’ op alles). Die bon is onbeperkt geldig begreep ik. Wij waren heel tevreden. Ben niet bij andere winkels geweest. Wij vonden het juist fijn om alles in 1x te halen. Meubeltjes hadden we overigens al via marktplaats gekocht. Daar staat zoveel moois nog op 😊.

4 jaar geleden

Ik zweer bij van Asten! Enorm goede service 😊

4 jaar geleden

Reactie op Baby2022💙

Wij hebben vorige week maandag bij Prenatal geshopt met die kortingsactie ( ...
Dit hebben wij ook gedaan ! Meubeltjes uit de babywinkels zijn niet mijn smaak of zij zo fragiel. Wij hebben ook alles qua meubels van marktplaats. Kleding kast, commode, ledikantje en de box! Echt mega fijn. Wij vinden het dan ook erg leuk om alles “zelf” te schuren en schilderen en eventueel op te knappen. Ik ben echt van de apartere dingen 😆 Alleen mijn ledikantje is een beetje standaard 😄.

4 jaar geleden

Reactie op Annelottt24

Heeft iemand ervaring met die kortingsactie van Prenatal? Wij willen nameli ...
Wij hebben afgelopen dinsdag alle grote dingen gekocht bij prenatal en idd met personal shopping afspraak. Bij aankoop van 2000€ krijg je 20% op een giftcard gezet wat je vanaf de dag erna kunt gebruiken. Wij wisten het grootste gedeelte al en hebben alles nogmaals nagelopen met de medewerkster. Super lieve dame en nam ook uitgebreid de tijd voor ons. Scheelt toch weer een hoop dat je die 20% op giftcards krijgt daar kun je weer andere kleinere dingen mee aanschaffen

4 jaar geleden

Kindercompagnie in de buurt van Oss vond ik een erg mooie winkel. Zowel qua pand als qua inspiratie en styling. Is alleen niet echt goedkoop geloof ik. Babypark in Kesteren vond ik ook mooi en groot. Prenatal en Van Asten vond ik gewoon oke, genoeg te krijgen en ook betaalbaar maar niet perse mooie winkels qua inspiratie opdoen. Het is allemaal natuurlijk ook persoonlijk wat je wel en niet aanspreekt en wat je budget is.

4 jaar geleden

Reactie op Sjakie88

Dit hebben wij ook gedaan ! Meubeltjes uit de babywinkels zijn niet mijn s ...
Ja precies dat! Wij hebben nu super stevige meubels voor in totaal nog geen 100 euro.. Vergelijkbaar met die fragiele meubels bij de prenatal ook nog betere kwaliteit. Verder zijn we wel los gegaan en is het alsnog een duur grapje geworden 🙈😆

4 jaar geleden

Vanasten is echt een fijne en grote winkel!