18 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben thuis de Luvion essential. Werkt prima maar de accu gaat wel snel leeg.
Voor ons 2e kindje op komst, toch een andere aangeschaft en al in huis om uit te proberen met ons 1e kindje.
eufy by Anker Security babyfoon. Groot scherm, helder mooi en duidelijk beeld, goed bereik en batterij gaat ook lang mee! Er zit ook een extra lensje met groothoekobjectief waardoor het beeld wordt uitgezoomd zodat je meer van de slaapkamer kunt zien.
Je kan de camera omhoog en omlaag bewegen en ook van links naar rechts. En je kunt ook nog extra inzoomen. Er zit ook white Noise op mocht je dat willen gebruiken.
Erg tevreden met deze babyfoon met camera. Via Amazon gekocht en kreeg ook hele goede reviews.
4 jaar geleden
Reactie op Mandy-Mamavan2
Wij hebben thuis de Luvion essential. Werkt prima maar de accu gaat wel sne ...
Nou ik heb dus precies hetzelfde. Vind hem fijn maar die accu is idd zo snel leeg.. ergernisje..
Ik twijfel erg om een 2e camera erbij te kopen of idd ook een andere.. ik vind 2 babyfoons wat overdreven alleen een extra camera kost ook al rond de 90eu..
4 jaar geleden
Wij hebben deze net aangeschaft. Schijnt heel goed te zijn! Ben benieuwd.
https://www.babypark.nl/luvion-grand-elite-3-connect-babyfoon.html?gclid=EAIaIQobChMIot_wzo-D8wIVTOR3Ch1l2gh5EAAYAiAAEgIPffD_BwE
4 jaar geleden
Wij hebben een Alecto dvm-150 gekocht vorig jaar. Babyfoon met camera via ouderunit. Je kunt niet vanaf je telefoon kijken, maar de ouderunit red het prima tot achter in onze tuin (45m diep). Er kunnen in totaal 4 camera's op aangesloten worden. Ideaal aangezien onze kinderen straks amper 12 maanden schelen. Voor onze dochter nu een camera bij de box en een op haar kamertje. Mocht ze dan ergens slapen of spelen en ik ben even wat in het het huishouden of in de tuin aan het doen, dan kan ik haar altijd in de gaten houden. De camera voor haar broertje is ook al binnen. Helemaal fijn is dat je via elke camera apart White noise of slaapliedjes kunt afspelen en ook kunt praten met je kindje. Of dat laatste werkt bij kleine kinderen moeten we nog gaan zien als ze ouder zijn natuurlijk, maar de optie is er wel. Voor nu is het wel fijn dat je als ouders met elkaar kunt communiceren als de een onze dochter in bed legt en de ander beneden is en we zijn haar knuffel vergeten beneden of iets dergelijks.
4 jaar geleden
Ik vind camera eigenlijk erg overdreven. Ha bij mij eerste was dat nog helemaal niet. Ik vind de beeldkwaliteit slecht, en is ook nog eens makkelijk te hacken. Hoef echt geen gluurders hier. Ik snap dat het misschien makkelijk is om het weg te wuiven maar voor mij met de wetenschap dat de babyfoon het prima doet heeft het verder weinig meer waarde
4 jaar geleden
Reactie op Anika94
Wij hebben een Alecto dvm-150 gekocht vorig jaar. Babyfoon met camera via o ...
Is dit via WiFi of antenne.
Ik wil er namelijk geen met WiFi omdat ze dat kunnen hacken.
4 jaar geleden
Niet kiezen: babyfoon met ouderunit EN app voor op de smartphone. Hebben er 3 van verschillende merken uitgeprobeerd en ook weer terug gebracht.
Ouderunit werkt steeds prima maar de apps (o.a. van Alecto en van luvion) zijn echt waardeloos, ookal zit je in dezelfde ruimte als waar de camera staat en heb je een stabiele internetverbinding.
Voor de types met appfunctionaliteit betaal je extra en ze werken slecht. Dacht eerst zal wel meevallen maar de recensies bij de apps zeggen ook wel genoeg eigenlijk... Werd uiteindelijk ook bevestigd bij Prénatal dat bijna iedereen die deze types koopt ze ook weer terugbrengt.
4 jaar geleden
Is dit via WiFi of antenne.
Ik wil er namelijk geen met WiFi omdat ze dat k ...
Deze werkt via antenne. In de gebruikershandleiding staat het volgende:
STORINGSVRIJ
Deze beeldbabyfoon is digitaal gecodeerd. U zult dus nooit het signaal van andere apparatuur ontvangen noch zal het signaal van uw baby-unit(s) op de ouderunit van bijvoorbeeld uw buren worden getoond.
In het geval de baby-unit(s) of de ouderunit zich in of in directe nabijheid van elektromagnetische velden bevindt, dan kan het signaal (beeld of geluid) hier enige hinder van ondervinden. Probeer in dit geval een andere locatie voor de unit(s) of verplaats, indien mogelijk, de bron van de storing
AFLUISTEREN/AFTAPPEN
Het afluisteren/aftappen van deze beeldbabyfoonsignalen is vrijwel onmogelijk. Niet alleen dient men zich in het bereik van de beeldbabyfoon te bevinden, men heeft hier ook kostbare apparatuur voor nodig.
De gebruikershandleiding is online gewoon te lezen dus dat is altijd een optie als je wat meer informatie wil.