12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de eerste lading opgehangen, maar omdat ik ook geen wasmiddel had gebruikt was het zoooo droog. Dus tweede lading in de droger en die is lekker zacht. Plus wij hebben katten dus in de droger weet ik zeker dat haartjes er ook vanaf komen, dus ik ga het voortaan gewoon in de droger doen

4 jaar geleden

Ik laat het afhangen van de kleertjes, sommige doen het niet zo goed in de droger, die hang ik op. Maar rompers, hydrofieldoeken, lakentjes gaan bij mij sowieso de droger in (ongeacht wat op etiket staat).

4 jaar geleden

Ohnee, alles krimpt in de droger en vervaagt. Als je het geen probleem vind om het op te hangen zou ik daar gewoon voor kiezen. Misschien sokjes of simpele kleding stukken mee in de droger. Bij mij gaat als het kouder wordt alleen handdoeken en beddengoed in de droger. Evt sokken.

4 jaar geleden

Kleertjes die ik niet, maar ook niet van anderen in huishouden op pyjamas of simpele stretch leggings na. Badcapes, hydro doeken, sokjes etc gaan wel in de droger, rompers ook wel.

4 jaar geleden

Ik doe ze allemaal in de droger, dan is de stof zoveel zachter. Ik verdraag het zelf niet als mijn kleren aan de lucht hebben gedroogd, dus wil dat voor mijn kleine ook niet 😅

4 jaar geleden

Ik vond het ook zo hard zonder wasverzachter. Ik heb de eerste lading maat 50 gestreken (ik strijk nooit haha) en alle hydrofiel doeken, dekens, washandjes lakens in de droger. Strijken was eenmalig noem het nesteldrang, dus nog even meelezen met wat handig is.

4 jaar geleden

Hier gaat het ook de droger in. Alle kleertjes de eerste keer gewassen en opgehangen, maar dat is alweer een tijd terug, dus nog een keer gewassen en in de droger gedaan op een fijne was programma. Helemaal prima en krimpt niet! Voor ons is de droger echt een lifesaver, we doen er ook veel van onze eigen kleding in

4 jaar geleden

Ik hang het op! En op hoeveel graden wassen jullie het?

4 jaar geleden

Ik doe alle kleertjes in de droger. Als ze wat krimpen kunnen ze sneller aan ☺️. Maar eerlijk gezegd krimpt niet veel van de kleding. En het wordt lekker zacht!

4 jaar geleden

Kleding doe ik nooit in de droger, ook onze eigen kleding niet. Wordt het sneller vaal en dunnig, vind ik zonde.

4 jaar geleden

Reactie op ynskje

Ik doe alle kleertjes in de droger. Als ze wat krimpen kunnen ze sneller aa ...
Mijn kleertjes zijn ook lekker zacht en ik gebruik geen wasverzachter

4 jaar geleden

Nee laat de kleertjes gewoon aan de lijn drogen.