18 Reacties
4 jaar geleden
Omdat onze dochter vaak een uur wakker is voor haar fles van 19:00 doen wij het badje voor de voeding. Zo ligt ze gewassen en met een volle buik in bed. Toen ze haar wakkertijd na de voeding hadden, deden we badje erna. Is dus compleet afhankelijk van wat je prettig vind en wat je kindje die dag aangeeft!
4 jaar geleden
Hier voor het voeden. Heb het een keer na het voeden gedaan en toen heeft ze alles onder gespuugd. Nu is ze loom van het badje, dan lekker eten en heerlijk slapen
4 jaar geleden
Ik doe het voor het voeden. Heb het 1 keer na het voeden gedaan en hij spuugde in het badje 馃様 het flesje moet wel rap klaar zijn want hij heeft altyd veel honger na zn badje 馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op Mamsel
Rond 7u/7u30 staan we op, dan doe ik hem lekker in bad en daarna krijgt hij ...
Heeft hij geen honger als hij wakker wordt? Heb toch wel altijd het gevoel dat ze honger heeft als ze s ochtends wakker is en ben bang dat ze dan gaat huilen als ik te lang wacht.. haha
4 jaar geleden
Vlak voor de voeding.
Dan moe van het badje.
Eten en tijdens het eten al in slaap vallen.
Doen wij het erna is hij zo enthousiast met het water aan het spelen dat hij zijn eten uit spuugt en voor niets in bad zit 馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op Shyla_
Heeft hij geen honger als hij wakker wordt? Heb toch wel altijd het gevoel ...
Hij eet om de 3u. 's Nachts komt hij nog tussen half 5 en 5. Volgende voeding is dus pas rond 8u. Maar hij wordt wakker van de wekkers (geen zever, een stuk of 5) van de papa, zonder hongersignalen, dus gebruik ik die tussentijd om hem klaar te maken voor de dag. Gebeurt het toch eens een keertje (in het weekend dan vooral) dat hij tot na 8'en doorslaapt, of wakker wordt met hongersignalen, geef ik hem wel eerst te eten. Maar dat is in die 11 weken misschien nog maar 2x gebeurd 馃槂
4 jaar geleden
Voor de voeding, ik maak haar eerder wakker meestal een half uurtje eerder. Ik moet haar wel heel snel weer omkleden (ze gaat naakt zijn) en dan heeft ze zo鈥檔 honger dat ze heel de boel bij elkaar huilt en dna snel ze fles erin
4 jaar geleden
Wij hebben hier een waterratje die in zijn float-nekband echt enorm ligt te relaxen in het water. Hij is altijd boos en het er niet mee eens als hij uit het water moet maar slaapt daarna als een roosje. Wij voeden altijd voor de schone luier en voor het bad want het is een enorme hongerlijer die, als hij honger heeft ook NU eten wil. Van de week was hij lekker wakker en dacht ik doe hem eens eerst in bad en dan de fles. Nou dat heb ik geweten. In bad een hele boze baby en uit bad een hysterische. En toen zijn fles kwam vrat hij bijna de speen van de fles af en bleef maar grommen en boos zijn. Geen succes 馃ぃ
4 jaar geleden
Hier meestal in de ochtend douchen of in bad. Soms ook in de avond maar eigenlijk wassen we hem altijd eerst voordat we hem zijn fles geven. Doen we dit andersom dan wil hij daarna ook nog wel lekker een flesje 馃槄. Maar zoals ik lees is het wel wisselend per kindje dus beetje uitproberen denk ik wat voor je het fijnste is!