11 Reacties

3 jaar geleden
Geen idee maar mischien is douchen met jr kind wellicht een optie doen wij hier ook vanaf dag 1

3 jaar geleden
Tip voor een standaard: kijk even bij je lokale tweedehands winkel, vaak hebben die een standaard voor een paar euro. Mijn kleine is nu 6 maanden en is al 70 cm. Hij past niet meer in zijn babybadje, dus ik heb een grotere wasteil gekocht en die op de standaard gezet.
Werkt vooralsnog prima 😌

3 jaar geleden
Geen idee maar mischien is douchen met jr kind wellicht een optie doen wij ...
Dat doe ik ook regelmatig, maar dat is vast makkelijker als je met z’n 2en bent. Ik ben alleenstaande mama, en ik sta regelmatig na de douche druppend in mijn badjas de kleine aan te kleden 😂

3 jaar geleden
Reactie op Goldylocks
Dat doe ik ook regelmatig, maar dat is vast makkelijker als je met z’n 2en ...
Ook ik ben alleenstaand en doe douchen met mijn meisje. Als ze klaar is leg ik haar op het aankleedkussen op de grond en rol haar in de omslagdoek, dan kijkt ze naar mij terwijl ik mezelf douche en dan ondertussen tegen haar praten. Dan droog ik mezelf snel af en doe ff een shirt aan en dan loop ik met haar op het kussen naar haar kamer en kleed haar daar aan. Werkt voor ons heel fijn.

3 jaar geleden
Reactie op Goldylocks
Dat doe ik ook regelmatig, maar dat is vast makkelijker als je met z’n 2en ...
Ik doe mijn kind vaak genoeg alleen onder de douche eerst even samen dan daarna lekker op de grond io het kussen even spelen enzo..
Dan kan ik me even douchen droog me daarna even af afhankelijk hoe zij is doe ij nog even haren kammen en mezelf insmeren en daarna komt me dochter.

3 jaar geleden
Als ik alleen thuis was ging hij liggen op de aankleedkussen zonder hoes( zo een waterdichte)