15 Reacties
3 jaar geleden
Weet niet welke bakfiets je hebt?
Wij hebben de UA en zijn begonnen met de maxi cosi beugels en hebben een nu een peuterschaal erin (van Melia). Ons zoontje is heel klein (72cm) voor 14 maanden, dus wel echt nodig omdat hij anders niet goed erin kan zitten. Verwacht dat ie er nog wel even in zit.
Vrienden van ons lieten de kindjes vanaf dik een jaar zitten op het bankje. Die waren wel stuk groter dan ons zoontje en liepen allebei al voor 1 jaar oud.
3 jaar geleden
Reactie op S_2021
Weet niet welke bakfiets je hebt?
Wij hebben de UA en zijn begonnen met d ...
2 wieler van bakfiets.nl met een lange bak.
Ik las dat ze pas op het bakje kunnen vanaf 2.5 jaar..en de peuterschaal die ik tegen kom is tot 18 maand.
3 jaar geleden
Wij hebben de Gazelle Makki. Zijn begonnen met de maxi cosi, vervolgd met de peuterschaal. Daar kunnen ze best een poos in hoor. Onze zoon nu bijna 14mnd, maat 86 zit daar lekker in.
Zou pas op het bankje doen, als ze zelf goed met de voeten op de bodem van de bak kunnen. Zodat ze voldoende tegenkracht kunnen bieden bij alle manoeuvres van het fietsen.
3 jaar geleden
Tot hoelang denken jullie dat ze in een peuterschaal kunnen? Ook nog tot 2 jaar?
3 jaar geleden
Reactie op Januari2023
Tot hoelang denken jullie dat ze in een peuterschaal kunnen? Ook nog tot 2 ...
Hangt vooral af hoe groot je kindje is. Maar je kunt zo'n schaal goed tweedehands kopen en weer doorverkopen.
3 jaar geleden
Reactie op jipjvw
Op de website van bakfiets.nl staan verschillende mogelijkheden voor een fi ...
Had ik niet naar gekeken, nu wel 😁 ik heb het stoeltje bobine mini gekocht de beugel om deze te monteren.thanks voor de tip.
3 jaar geleden
Reactie op Manoe13
Waarom heb je uiteindelijk voor een fietsstoeltje gekozen? Wij zitten met h ...
Peuterschaal is maar tot 1.5 jaar, ze is al 1 jaar en anderhalve maand..gebruik de bakfiets vrij weinig, van plan straks met lekker weer dit meer te gaan doen, maar dan kan ze er bijna niet meer in, zo zonde. Fietsstoeltje kan nog een lange tijd mee.
3 jaar geleden
Wij hebben de gazelle makki, hadden eerst de maxicosi er in. Nu bijna 14 maand zit hij in z’n fietsstoeltje. Dit vinden we top! Hij zit hier goed en stevig in. Vinden het zelf nog te vroeg voor het bankje

3 jaar geleden
Wij hebben de gazelle makki, hadden eerst de maxicosi er in. Nu bijna 14 maand zit hij in z’n fietsstoeltje. Dit vinden we top! Hij zit hier goed en stevig in. Vinden het zelf nog te vroeg voor het bankje

3 jaar geleden
Reactie op Januari2023
Peuterschaal is maar tot 1.5 jaar, ze is al 1 jaar en anderhalve maand..geb ...
Op die manier, slim. Wel gek dat die schalen tot 18 maanden gaan maar dat het nodig is tot minimaal 2 jaar.. vind een fietszitje erin ook weer geklooi en duur: €90 voor alleen de beugel en dan moet je het stoeltje nog aanschaffen.
3 jaar geleden
Reactie op Manoe13
Had verwacht dat een fietszitje niet comfortabel en te rechtop zou zijn maa ...
Doordat hij op dat onderstel zit zit er ook nog wat vering in, en zit hij ook niet zo rechtop. We hebben het stoeltje van yepp.