7 Reacties

3 jaar geleden

Heey wij hebben er ook een staan. Ik moet zeggen dat mijn dochter het niet zo leuk vind om erin te spelen. Maar dat hangt er natuurlijk van af馃槀 Ik had zelf van ballenbakje.nl gehaald ik koos voor 40 cm diepte.

3 jaar geleden

Wij hebben deze staan https://www.toychamp.nl/producten/bumba-ballenbad-50-ballen/01014242 alleen zijn het maar weinig balletjes die worden meegeleverd. Onze dochter vindt het heel leuk! Ze vermaakt zich er goed in, maar ze kruipt ook nog niet oid.

3 jaar geleden

Wij hebben de ballenbak van Misioo. En dan de 90x40. Valt hier in de smaak! Ze kunnen er zelf in en uit. Soms wel met alle ballen mee, maar goed daardoor wel veilig!

3 jaar geleden

Wij hadden eerst een hele goedkope en ons zoontje vond het geweldig. Omdat deze steeds omviel maar een andere, stoere ballenbak gekocht 馃榿 Hij vind het helemaal leuk, hij duikt er zelfs in 馃槀

3 jaar geleden

Wij hebben ook die van Bumba, onze zoon kruipt er wel uit. En dan stort de bak in. De stokjes om hem omhoog te houden zijn heel slap. Heb ze nu vast gelijmd met het lijmpistool en dan is die wel stevig馃お

3 jaar geleden

Wij hadden van de zomer een babymoov tentje gekocht, en hier hebben we nu een ballenbak van gemaakt. Denk niet te moeilijk, je kan ook de (deksel van de) zandbak gebruiken of het zwembadje? Ballenbak is hier zeker een succes馃槉

3 jaar geleden

Heb er eentje op bol.com besteld van kurk materiaal. Ben benieuwd