13 Reacties

3 jaar geleden

Dit is normaal … 2 weken geleden heb ik een ballon gehad en had vrijwel direct erna kramp nog geen 1,5 uur later braken mijn vliezen en viel die er al uit 😣

3 jaar geleden

Bij mij hadden ze dat geprobeert maar het lukte niet maar das vree normaal toen ze het ballonetje probeerde te plaatsen was het zelfde gevoel en ze zeiden dat ik twee centimeter omsluit had ik liep al een week met één centimeter half rond dat kan zijn dat je omsluiting begin te krijgen

3 jaar geleden

Reactie op Mwdegroot

Dit is normaal … 2 weken geleden heb ik een ballon gehad en had vrijwel dir ...
Zo dat ging mooi snel! 🙈 Had jij ook het gevoel alsof het ballonnetje “eruit kon vallen” als je liep?

3 jaar geleden

Hoi hoi! Ik heb bij mijn dochter ook een ballonkatheter gehad, en die is natuurlijk om voor ontsluiting te zorgen! Zelf had ik dit gevoel ook en is hij wel blijven zitten.. maar het zou ook zomaar kunnen dat je inmiddels wèl wat ontsluiting hebt, en hij er dan uit valt! Tegen mij is ook gezegd dat ik moest bellen als hij er uit was gevallen, ik weet niet of dit tegen jou ook gezegd is? Wel spannend zeg, succes! 🤞🏻💕

3 jaar geleden

Reactie op Shanny Respaillie

Bij mij hadden ze dat geprobeert maar het lukte niet maar das vree normaal ...
Ze hadden inderdaad verteld dat je er menstruatiekrampen van kan krijgen. Opzich vind ik dat ook nog niet zo’n ramp en gek. Alleen het gevoel hebben dat ik met lopen of plassen elk moment dat ballonnetje kan verliezen, ik weet niet of dat iets is wat jij (en anderen) herkent - en dus normaal is?🙈

3 jaar geleden

Reactie op lois1803

Hoi hoi! Ik heb bij mijn dochter ook een ballonkatheter gehad, en die is na ...
Dankjewel voor je reactie! Jazeker dat is verteld😊! Zou mooi zijn als de ballon nu al goed z’n werk gaat doen! Had ook echt veel afscheiding in m’n onderbroek zag ik net (rook ook zo). We houden het in de gaten! Ja zeker spannend… maar heb er zin in!!!! ☺️☘️

3 jaar geleden

Zo dat ging mooi snel! 🙈 Had jij ook het gevoel alsof het ballonnetje “eru ...
Ja en die krampen waren extreem haha dus hoop voor jou dat het ook zo snel gaat

3 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie! Jazeker dat is verteld😊! Zou mooi zijn als de ...
Het klinkt in ieder geval alsof hij het goed doet! Ik had helemaal geen krampen, en zelfs toen heeft hij z’n werk gedaan 🙈 nog heeeel eventjes geduld! Zet hem op 😘

3 jaar geleden

Ik heb er twee jaar geleden meerdere gehad helaas zonder resultaat. Bij mij vielen ze er steeds uit dus ze waren waarschijnlijk niet goed geplaatst. Ik trok er af en toe zachtjes aan om te kijken of hij al los zat. Haha.

3 jaar geleden

Reactie op BGNL

Ik heb er twee jaar geleden meerdere gehad helaas zonder resultaat. Bij mij ...
Oh dat is ook wat..😨 lekker dan. Jammer dat je deze ervaring hebt. Had je na het plaatsen wel klachten gekregen of viel ‘ie vrij snel al uit?

3 jaar geleden

Oh dat is ook wat..😨 lekker dan. Jammer dat je deze ervaring hebt. Had je ...
Ja, dat was me wat.. het plaatsen van de eerste was al een ramp. Kreeg een megabloeding. Echt de hele vloer lag onder en ik viel nog niet niet flauw. Dat snapte ze al niet. Maar klachten had ik daardoor zeker wel. Eerste is sochtends geplaatst en snachts eruitgevallen. Volgende dag erna sochtends geplaatst en die was voor de middag er al uit. Toen nog een geplaatst en ik trok er zachtjes aan en die ging er bijna direct weer uit. Uiteindelijk gel gekregen. Dat is zeker geen aanrader. Ik zal wel de uitzondering zijn want normaal werkt een ballon blijkbaar heel goed. Voor mij echter nooit meer! En gel ook niet. Dus deze baby gaat maar fijn vanzelf komen! Ben nu 38+3 dus ukkie heeft nog tijd! :)

3 jaar geleden

Reactie op BGNL

Ja, dat was me wat.. het plaatsen van de eerste was al een ramp. Kreeg een ...
Ach dat is echt balen van je ervaring! Gelukkig zijn de meeste verhalen die ik lees over een ballon of inleiding positief. Ik houd mij hier dan maar aan vast. Hopelijk komt jouw kleintje gewoon spontaan inderdaad! Dat is ook het allerbeste natuurlijk.

3 jaar geleden

Ach dat is echt balen van je ervaring! Gelukkig zijn de meeste verhalen die ...
Ja, ach.. zodra ze geboren was, was ik alles bij wijze van spreken weer vergeten. In dat ziekenhuis ga ik als ik mag kiezen ook echt nooit meer. Nu ga ik voor lekker thuis zonder poespas.. ben ook helemaal niet nerveus ofzo..