11 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem! Ik deed m gister aan en hij huilen in het hoekje van z'n bed 😥 Hij slaapt laatste tijd zonder slaapzak alleen in romper en vandaag alleen in z'n luier. Raam heb ik ook open staan en de hele dag z'n gordijnen dicht zodat z'n kamer niet te veel opwarmt door de zon. Ik denk dat ik hem de ventilator ga leren gebruiken. Aan/uit doen van het licht vind hij altijd interessant. Heb het ook zo gedaan met de douche (was ook drama). Nadat hij zag hoe een kleine douchekop open en dicht gedraaid kon worden, was hij er niet bang meer voor. Hopelijk vind je gauw een oplossing!

3 jaar geleden

Wij hebben maar een mobiele airco aangeschaft, want niet te doen hoor die hitte op de slaapkamer.....we hebben de aller goedkoopste gehaald bij de mediamarkt die we nu al 3 jaar op rij gebruiken. Werkt geweldig! De kleine (en papa en mama) slapen weer heerlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Elineeeeeeeeeee

Wij hebben maar een mobiele airco aangeschaft, want niet te doen hoor die h ...
En waar heb je die dan staan? Want mijn dochtertje slaapt in haar eigen kamer. Of heeft die zoveel kracht dat die beide kamers kan afkoelen?

3 jaar geleden

Reactie op Pinya

Hier hetzelfde probleem! Ik deed m gister aan en hij huilen in het hoekje v ...
Das idd een goeie, kan het allicht proberen. Hopelijk wordt ze er wat kalmer door. Eigenlijk gek want de ventilater beneden in de woonkamer is geen probleem. Daar kijkt ze niet eens naar

3 jaar geleden

We doen op de ochtend (voor de warmte echt begint) alle gordijnen en ramen op boven. Als de zon echt warm wordt, gaan alle ramen dicht en gordijnen dicht. Ook de pui beneden houden we de hele dag dicht (tuin op het zuiden) Gisteravond was het in huis net geen 25 graden en de slaapkamers maar 24. Meiden slapen in een romper en slaapzak. Geen poespas met kou toeblazen, als de zon gezakt is, de ramen weer open. Komt goed

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

We doen op de ochtend (voor de warmte echt begint) alle gordijnen en ramen ...
Precies dit. En daarmee prima geslapen met de kleine bij mij in bed. Tuurlijk het was heus warm maar ach het is eindelijk mooi weer dus die paar warme nachten per jaar komen we echt wel door 😎

3 jaar geleden

Reactie op SweetEsssie

En waar heb je die dan staan? Want mijn dochtertje slaapt in haar eigen kam ...
Wij hebben een grote kamer waar zij ook nog slaapt.(2 slaapkamers waarvan er 1 is gemaakt). Wij hebben hem in de hoek in een nis staan, ze heeft er geen last van. Ligt er ook echt aan wat voor een je hebt. Ze kunnen soms wel wat luid zijn namelijk. Maar als je iets meer geld neerlegt heb je er 1 die heel stil is en die een heel groot oppelvlak kan koelen waardoor je hem ook makkelijk op de gang kan zetten waardoor de hele bovenverdieping lekker koel is. Wij willen niet meer anders!

3 jaar geleden

Wij hebben een mobiele airco want wij hebben een plat dak dus het is 30 graden boven. Deze heeft een slaapstand dus in de nacht stopt die vanzelf en blijft het redelijk koel in de nacht.

3 jaar geleden

Reactie op Flo123

Wij hebben een mobiele airco want wij hebben een plat dak dus het is 30 gra ...
Laat je hem dan aan staan bij hem/haar op de kamer? Wij hebben vaste units aan de muur. Doen vaak voorkoelen in de kamer en met slapen uit. Maar warmt ook snel weer op natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op Renatevd18

Laat je hem dan aan staan bij hem/haar op de kamer? Wij hebben vaste units ...
Ja de airco gaat vanzelf uit rond 12 uur en daarna warmt het wel op maar tot nu toe is die niet eerder wakker geworden.

3 jaar geleden

Zo'n zilvere weerkaats ding van je auto (tegen zon of vorst) aan de buitenkant van je ramen doen, waar de zon op staat. Dit scheelt zoveel !!! Sorry kom ff niet op de naam. En verder buiten bedtijd, de ventilator laten verkennen en gek mee doen. Hier hadden we hetzelfde maar het hielp dat m'n s-zoon geluiden erin mocht maken, want dat klinkt zo grappig. Toen was het over:)