13 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een rituals pakketje gegeven met macarons. Vond ze erg leuk en ze gaf aan zelden wat te krijgen, ik denk dat het meer om het gebaar gaat dan wat je daadwerkelijk geeft!

4 jaar geleden

Onze verloskundige heeft 2 kindjes, wij kochten een bongobon voor een dagje plopsaland..

4 jaar geleden

Ik heb de laatste afspraak in maart. Maar wij hebben vorige week een bos bloemen afgegeven op de praktijk voor de VK die bij de bevalling was. Ook een grote doos Merci voor de overige VK鈥檚 van het team. Aangezien ik ze allemaal heb leren kennen de afgelopen 9 maanden.

4 jaar geleden

Vergeet-mij-nietjes

4 jaar geleden

Ik heb een mandje met Kanjers (stroopwafels) afgeleverd. Ik heb ook een team leren kennen ipv 1 verloskundige en waren allemaal kanjers. Dus vandaar voor iedereen wat :)

4 jaar geleden

Ik werk zelf in het onderwijs dus ik weet hoe standaard chocola is. Zelf heb ik wel een Merci doosje gegeven, besteld via Greetz met op voorkant de foto van mijn dochter en een persoonlijk bedankje. Bij Greetz erg leuk te maken. Zo is het toch een kleinigheidje maar wel persoonlijk. Voor het team zakjes gemaakt met daarin kanjer koeken, een theezakje en een cappuccino zakje. En dan in een mandje gedaan 鈽猴笍

4 jaar geleden

Wij hebben de verloskundige die bij de bevalling was een fotolijstje gegeven. Hierin de naam van onze kleine en met vingerverf een afdrukje van zijn voetje. Hier hebben we een kaartje bijgedaan, doosje Merci en een beauty kadobon. Voor de praktijk een doosje Merci en een geschreven kaartje voor iedereen daar.

4 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n! Hier inderdaad ook een praktijk met meerdere vk die ik allemaal wel heb gezien, iets anders voor degene die de bevaling deed en ook iets voor alle vk is dan wel passend.

4 jaar geleden

Wij hebben doosje merci gedaan voor de praktijk, met op elk chocolaatje een woord waarvoor ik ze wil bedanken met op laatste chocolaatje het resultaat(kleine foto van onze mooie meid!) en dan elke verloskundige een persoonlijk kaartje met zaadjes van vergeet-mij-nietje馃グ

4 jaar geleden

Ik heb een mok laten bedrukken.

4 jaar geleden

Wij hebben een cadeaubon voor een leuk restaurant gegeven aan de verloskundige. Voor de kraamverzorgster hadden we een bon voor de sauna gekocht.