13 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een mandje met Kanjers (stroopwafels) afgeleverd. Ik heb ook een team leren kennen ipv 1 verloskundige en waren allemaal kanjers. Dus vandaar voor iedereen wat :)
4 jaar geleden
Ik werk zelf in het onderwijs dus ik weet hoe standaard chocola is. Zelf heb ik wel een Merci doosje gegeven, besteld via Greetz met op voorkant de foto van mijn dochter en een persoonlijk bedankje. Bij Greetz erg leuk te maken. Zo is het toch een kleinigheidje maar wel persoonlijk.
Voor het team zakjes gemaakt met daarin kanjer koeken, een theezakje en een cappuccino zakje. En dan in een mandje gedaan 鈽猴笍
4 jaar geleden
Wij hebben de verloskundige die bij de bevalling was een fotolijstje gegeven. Hierin de naam van onze kleine en met vingerverf een afdrukje van zijn voetje. Hier hebben we een kaartje bijgedaan, doosje Merci en een beauty kadobon. Voor de praktijk een doosje Merci en een geschreven kaartje voor iedereen daar.
4 jaar geleden
Wij hebben doosje merci gedaan voor de praktijk, met op elk chocolaatje een woord waarvoor ik ze wil bedanken met op laatste chocolaatje het resultaat(kleine foto van onze mooie meid!) en dan elke verloskundige een persoonlijk kaartje met zaadjes van vergeet-mij-nietje馃グ