4 Reacties

2 jaar geleden

Oh wat erg voor jullie! Ouders van een vriendin van me hebben dit gehad, maar zij wisten niet dat ze ze mee naar huis genomen hadden. Thuis werd het erger en erger, maar zij wisten het dus niet en kwamen er superlaat achter. Bij hun zat het door heel hun huis. In jullie geval weet je het wel. Ik weet dat je de GGD hier voor kan bellen, want het is een veelgehoorde gezondheidsklacht voor vakantiegangers. Dan kan je na hun advies jezelf ook niet 'verwijten' dat je iets niet hebt gedaan, en hoef je je misschien wat minder paranoïde te voelen! Succes!!

2 jaar geleden

Hee, wat naar voor jullie. Wij hebben ze ook meegenomen van ons vakantieadres. Wij hadden alles al vrolijk thuis ingeruimd toen ik er een dag later na een Google zoektocht achter kwam dat de uitslag van bedwantsen kwam. Ik trok het ook niet. Wist niet of ze al in ons huis zaten, maar ze zaten wél in een aantal spullen die op vakantie op de slaapkamer lagen. Die hebben we weggegooid, maar dus wel pas een dag later. Ik kon er niet op vertrouwen dat ze niet al in andere spullen zaten. Werd helemaal gek. Wij hebben het huis professioneel laten reinigen.. Onwijs duur dus dat wil je liever niet. Als je het goed aanpakt kan je ze buiten de deur houden! Heb je nog niks mee naar binnen genomen van de vakantie? En alles via vuilniszakken naar de wasmachine, op 60°C aan het wassen? Heel veel sterkte, ik herken hélemaal hoe je je voelt.

2 jaar geleden

Reactie op Vieve155

Hee, wat naar voor jullie. Wij hebben ze ook meegenomen van ons vakantieadr ...
Dankjewel! Wat vervelend voor jullie! We hebben alles idd in vuilniszakken meegenomen, op wat speelgoed na. Ik heb ook na het wassen met een zaklamp gecontroleerd en geen (dode) bedwantsen gevonden. Ik hoop heel hard dat het los gaat lopen. We zijn nu een weekje met vakantie op een andere camping, maar elk stipje, pluisje of wat dan ook vinden we eng 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Birdie90

Dankjewel! Wat vervelend voor jullie! We hebben alles idd in vuilniszakken ...
Haha, zo herkenbaar! Ik ben ook helemaal paranoïde aan het worden. Echt vervelend om mee te maken. Ik ga niet meer met hetzelfde rustgevoel op vakantie iig. Maargoed, hopelijk zijn we er allebei van af! Geniet van je vakantie!