10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het bij me zoontje, die heeft ook echt nog veel haar in zijn gezichtje , oren (lellen) , rug ,billen , benen, vingertjes. (Ik hoop aan de ene kant dat het nog weg trekt) heb gehoord van cb dat het nog wel eventjes kan blijven zitten

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft het ook. Maar ook op haar bovenarmen oortjes voorhoofd. Mijn dochtertje is wel een half bloedje

2 jaar geleden

Reactie op Laurawhitjaywes

Ik heb het bij me zoontje, die heeft ook echt nog veel haar in zijn gezich ...
Heeft het cb gezegd wanneer het doorgaans verdwijnt?

2 jaar geleden

Reactie op Mel3891

Mijn dochtertje heeft het ook. Maar ook op haar bovenarmen oortjes voorhoof ...
Op haar voorhoofd had mijn dochtertje ook nesthaartjes maar die zijn al wat verdwenen. Dat "snorretje" had ze denk ik nog niet bij de geboorte. Onnozel misschien dat ik er me druk in maak? 馃檪

2 jaar geleden

Ik had dit vroeger als baby ook, een snor, haar op mijn boven en onderrug en op mijn boven armen 馃ぃ. Tis na een tijdje allemaal weggegaan!!

2 jaar geleden

Reactie op Littleone2021

Ik had dit vroeger als baby ook, een snor, haar op mijn boven en onderrug e ...
Grappig dat jouw ouders dat verteld hebben aan jou 馃檪 ok dan hoop ik dat het hier ook stilaan zal verdwijnen. Is anders toch een beetje sneu voor haar!

2 jaar geleden

Reactie op Elslh

Grappig dat jouw ouders dat verteld hebben aan jou 馃檪 ok dan hoop ik dat h ...
Ja op baby foto鈥檚 ook heel duidelijk te zien , ik was een klein aapje 馃ぃ

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook haha! En ook een heel klein beetje haar in het midden van der wenkbrauwen, lijkt soms op een unibrow. Verder is ze wel heel schattig! 馃槀馃槏 denk dat het inderdaad wel met tijd weggaat

2 jaar geleden

Reactie op ams12

Mijn dochtertje heeft dit ook haha! En ook een heel klein beetje haar in he ...
Ja, als het dat maar is h猫 uiteindelijk 馃檪

9 maanden geleden

Is het met de tijd weg gegaan? Mijn dochtertje heeft het ook namelijk en is nu 10 maanden haha馃檭馃槀