47 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb bij de ah en de jumbo dingen gehaald. Bio pindakaas, gezonde chocopasta, appel dadelstroop en een fruitspread. Ik wilde binnenkort ook zuivel spread proberen.
3 jaar geleden
Hier krijgt hij 100% pindakaas, of avocado. Aardbeien prak ik voor hem op een cracker dus dat kan ook op brood natuurlijk. En vandaag kreeg hij voor het eerst appelstroop bij de ah heb je daar 100% van. Groente spread of hummus wil ik ook nog proberen maar dat zijn gelijk zulke grote verpakkingen 🙈 en van hummus vind ik zelf alleen de pittige lekker Maarja die ga ik hem niet geven 😂😂
3 jaar geleden
Vega pate (kips of andere), hummus, jam, appelstroop, kipfilet, pindakaas, kleine keuken spreads, huttenkase, zuivelspread (bieslook), geprakt eitje, van ‘biotoday’ (jumbo) heb je vegan pate in diverse smaken, biotoday spreads, avocado, geprakt fruit, zonnatura paprika spread (deze is echt lekker 🙈)
* normale pate mogen ze niet en smeerkaas (ook de kids variant) mag ook niet meer. Maar dat is meer vanuit het cb en op mijn werk (kdv) zo. Op mijn werk moeten we ons ofcourse aan de strengste regels houden :). Hier had hij laatst ook een beetje smeerkaas op van mama hoor!
3 jaar geleden
Reactie op SdB_86
Hoe geven jullie het brood? Ik heb het nog niet durven geven.... in stukjes ...
Ben ik ook wel benieuwd naar, misschien wil iemand er een foto van plaatsen?
Ik heb net deze week voor het eerst hele kleine stukjes gegeven. Als je er beleg op doet zijn de stukjes waarschijnlijk ook wat groter, anders lijkt het me niet echt werken.
3 jaar geleden
Even een vraag voor kinderen die het zelf in een mond stoppen pakken xe het dan echt met 2 vingers beet of gewoon met een hele vuist.
Want hier met hele vuist en die probeert ze uiteindelijk in de mond te doen wat natuurlijk niet lukt wat tot gevolg is dat ze niet weet hoe het brood uit haar vuist in de mond moet komen
3 jaar geleden
Even een vraag voor kinderen die het zelf in een mond stoppen pakken xe het ...
Hier hetzelfde probleem. Ze pakt het eerst met 2 vingers dan laat ze het in haar vuistje glijden en dan stopt ze haar duim in haar mond🤣🙈 weet niet zo goed hoe ik het haar kan leren dus ik geef zo'n 3 stukjes waar ze tussendoor mee kan rommelen en de rest geef ik tussendoor gewoon zelf in de hoop dat ze het vanzelf gaat doen.