22 Reacties

4 jaar geleden

Omeprazole helpt goed tegen het maagzuur waardoor ze hier minder last van zouden hebben. Je hebt ook nog de 3 in 1 difrax speen maar die hielp bij ons ook niet. Ikzelf heb mijn difrax speen maat M met een steriele mes een heel klein beetje groter gemaakt en dit werkt nu prima.. 🤭😅

4 jaar geleden

Reactie op Silanna

Omeprazole helpt goed tegen het maagzuur waardoor ze hier minder last van z ...
Jaa hebben wij ook geprobeerd maar zagen allerlei losse stukjes erin dus maar weer weggegooid 😅

4 jaar geleden

Mijn dochter ook verborgen reflux ik gebruik anti reflux voeding van Kruidvat en difrax fles met 123 speen en doet nu super goed op

4 jaar geleden

Reactie op Momoflina

Mijn dochter ook verborgen reflux ik gebruik anti reflux voeding van Kruidv ...
Mijn dochter heeft ook koemelkallergie dus kan niet overstappen qua voeding helaas. We hebben alle flessen en spenen geprobeerd.

4 jaar geleden

Reactie op Caitlinxo

Mijn dochter heeft ook koemelkallergie dus kan niet overstappen qua voeding ...
Ohhhh dan durf ik het helaas niet te zeggen . Sterkte ermee

4 jaar geleden

Wij hebben hier een zoontje met KMA en gebruiken Omeprazole-siroop voor zijn verborgen reflux. De Omeprazole duurt wel tot 5 dagen alvorens dit begint te werken. Wij dikken de voeding niet in gezien hij niet tegen jbm kan ook niet. Er bestaat een co-relatie tussen die twee .. Welke voeding krijgt ze? Ons zoontje krijgt nu Neocate en is hele dunne voeding, maar door de combinatie van correcte voeding en Omeprazole kan hij wel tegen deze dikte ..

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Wij hebben hier een zoontje met KMA en gebruiken Omeprazole-siroop voor zij ...
Wij geven nutrilon pepti. Is ook dunne voeding. Wellicht kan onze dochter ook niet tegen jbpm? Wat voor verschijnselen had jij toen gezien? Ik stop nu ook met het indikken want heeft geen zin zo. Door maat L had ze 30 cc gedronken in 2 minuten als ik het breed pak. Ze gooide overigens die 30 cc ook er weer uit😴

4 jaar geleden

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor m’n dochtertje. Ik heb het vermoeden dat ze ook verborgen reflux heeft. Mijn huisarts gaf aan dat ze baby’s tot 3 maanden geen medicijnen geven tegen reflux, ook een kinderarts niet. Dat ze hier laatst nog bijscholing over hebben gehad. Wij gaan met jbpm beginnen. Ik ben benieuwd…

4 jaar geleden

Ben je al eens bij de osteopaat geweest? Mijn zoontje had het echt heel erg en het is helemaal weg nu, na 2 keer osteopaat. Wil niet zeggen dat dat het wondermiddel is maar voor ons heeft het echt enorm goed gewerkt 😃 en gelukkig maar want van de jbpm raakten zijn darmen zo van slag, blij dat we daar vanaf zijn

4 jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor m’n dochtertje. Ik heb het verm ...
Het klopt niet dat de kinderarts daar geen medicijnen voor geeft. Wij zijn daar een voorbeeld van :)

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Net van HA nexxium gekregen. Ben benieuwd of het helpt

4 jaar geleden

Reactie op Caitlinxo

Wij geven nutrilon pepti. Is ook dunne voeding. Wellicht kan onze dochter o ...
Bij het verdikken krijste hij nog meer dan anders, dus voor ons was dit een duidelijk teken dat dit niet de juiste weg was voor hem :)

4 jaar geleden

Reactie op anne_b

Ben je al eens bij de osteopaat geweest? Mijn zoontje had het echt heel erg ...
Wij krijgen helaas niks vergoed dus zouden daarvoor moeten sparen.

4 jaar geleden

Reactie op Caitlinxo

Wij krijgen helaas niks vergoed dus zouden daarvoor moeten sparen.
Ah wat jammer zeg!! Dan wordt het inderdaad nogal prijzig

4 jaar geleden

Wij gebruiken gaviscon baby voor de reflux van mijn zoontje na elke voeding. Dit werkt heel goed bij ons en het is niet op voorschrift dus het is vrij te krijgen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de gaviscon baby, werkt hier ook goed!

4 jaar geleden

10 jaar geleden had mijn dochter reflux en spuugde echt zuur , ik heb daar vloeibare Zantac voor gekregen en dat hielp haar heel goed Het doet hartstikke zeer als je steeds zuur hebt 🙁

4 jaar geleden

Hier ook verborgen reflux. Gebruiken nu nutrilon omneo met 1 schepje jbpm. Fles van difrax met dr brown 3 speen. Hij heeft er echt even aan moeten wennen. Spugen werd veel minder en de pijn volgens mij ook, maar kreeg wel meer krampjes en moeizame ontlasting. Nu na 1,5 maand deze voedingscombi gaat het 1000x beter! Zichtbaar minder pijn en ontlasting gaat ook weer veel gemakkelijker!

4 jaar geleden

Ik heb van de kinderarts nexium gekregen toen ze 7 weken was. Inmiddels opgehoogd naar twee keer per dag, en nu doet het zijn werk goed!

4 jaar geleden

Wij geven Nan AR in combinatie met vloeibare omeprazole. Het zijn geen wondermiddelen maar onze dochter is terug aan de betere hand.