15 Reacties

4 jaar geleden

Kruidvat, en dan die van 2 voor 5 euro! Gaven mij al redelijk vroeg een positieve test en mooie oploop. Online had ik ook Telano testen besteld, doen het nu ik rondom nod ben prima, maar een vroege zwangerschap zien ze niet echt snel!

4 jaar geleden

Toevallig was ik dit vanochtend ook aan het uitzoeken en vooral eentje waarop de uitslag blijft staan.. ik had de CB met weken indicator maar die uitslag verdwijnt..

4 jaar geleden

Action, kruodvat 2 v 5, cb en huismerk van veel supermarkten; healtypharm. Die laatste gaf bij mij op 7dpo al een streep. Heel gevoelig zijn die volgens mij.

4 jaar geleden

Kruidvat 2 voor 5 euro! Die gaf bij mij al 5 dagen voor nod in de avond een positief resultaat!

4 jaar geleden

Ik heb via bol.com van test-it gehaald, 6 voor 6 euro. Werkte prima! Wel mini dipsticks, maar prima om vroeg te testen. Maandag mijn nod, dan test ik voor de zekerheid nog met clearblue

4 jaar geleden

Ik gebruik nu voor het eerst dipsticks van AliExpress en bevalt me prima! Enige nadeel is dat het natuurlijk niet zo heel erg duurzaam is

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-x

Ik heb via bol.com van test-it gehaald, 6 voor 6 euro. Werkte prima! Wel mi ...
Hoeveel dagen voor je NOD had je positief getest? 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-x

Ik heb via bol.com van test-it gehaald, 6 voor 6 euro. Werkte prima! Wel mi ...
Heb deze net opgezocht en volgens mij zijn het precies die van ali express.... Dat zijn dgene van deze foto... heb er 50 voor €5,62... 🙈

4 jaar geleden

Reactie op HoneyPooh

Heb deze net opgezocht en volgens mij zijn het precies die van ali express. ...
Oh wauw echt! Kan je een linkje sturen misschien? :) en hoelang duurde het voordat je ze binnen had?

4 jaar geleden

Hoeveel dagen voor je NOD had je positief getest? 🥰
Ik ben onregelmatig ongesteld, maar 11 dpo. Als ik uitga van ovulatie 2 weken voor ongesteld dan heb ik 4 dagen voor nod getest

4 jaar geleden

Reactie op HoneyPooh

Heb deze net opgezocht en volgens mij zijn het precies die van ali express. ...
Hahahah, nee joh! Vond dit al goedkoop! Hebben ze er mooi aan verdiend 🤣 Is inderdaad precies dezelfde!

4 jaar geleden

Oh wauw echt! Kan je een linkje sturen misschien? :) en hoelang duurde het ...
€ 1,82 52%OFF | 10/20/50Pcs Zwangerschap Urine Teststrip Ovulatie Urine Test Strip Lh Tests Strips Kit Eerste Reactie ovulatie Kits 99% Nauwkeurigheid https://a.aliexpress.com/_mLTLeFJ 10 daagse levering :) Heb 8 dpo heel licht positief getest en 11 dpo al vrij duidelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-x

Hahahah, nee joh! Vond dit al goedkoop! Hebben ze er mooi aan verdiend 🤣 I ...
Haha ja echt erg eigenlijk.... 🙈 Ik vind niet dat het duur hoeft te zijn... Maar heb er nu misschien 10 gebruikt en ben zwanger dus... 40 testen over 🤣🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op HoneyPooh

Haha ja echt erg eigenlijk.... 🙈 Ik vind niet dat het duur hoeft te zijn.. ...
Haha, dat is het enige nadeel. Maar als je iets anders gehaald had, was je voor minder veel meer kwijt geweest ! ;-)

4 jaar geleden

Ik haal ze bij de action 2 voor 3€ zoiets.. en werkte bij mij al 4 dagen voor NOD