9 Reacties

één maand geleden

Wij hebben kinderbestek van IKEA. Verder eet onze dochter ook nog met de handen, alleen toetje etc doet ze met een babylepel zelf

één maand geleden

Van de hema.

één maand geleden

Ons zoontje eet al maanden met een vorkje en ook een lepel. Wij hebben hem gewoon een klein gebaksvorkje gegeven om oefenen bij 1,5 jaar. Dat ging vrijwel direct goed, paar x voordoen. Nu eet hij ook wel met plastic kinder bestek van IKEA maar hij prefereert nog steeds ‘metalen’ bestek. Prikken in eten gaat daarmee veel makkelijker 😅.

één maand geleden

Een metalen dessertvork en een plastiek lepel van de Ikea. Met een metalen koffielepel kan hij ook wel zijn plan trekken, maar zijn voorkeur gaat nog uit naar de brede greep van de Ikea-lepel.

één maand geleden

Wij begonnen met oefenbestek van munchkin. Ondertussen een set kunstof servies/bestek van de Lidl. In 6 verschillende kleurtjes, dus mag hij steeds kiezen🤭 Komt eens in de zoveel tijd in de winkels van Lidl

één maand geleden

Setje van de IKEA. Ze hebben beide ook gewoon kinderbestek maar als het even kan, eten ze het liefst met hun handen

één maand geleden

Wij gebruiken gewoon gebaksvorkjes en dessertlepels, nooit iets anders aangeboden sinds hij zelf probeert te eten en gaat prima!

23 dagen geleden

Wij gebruiken mepal mij ik ben er erg tevreden over

21 dagen geleden

Hier al een hele tijd gewoon metalen kinder bestek. Als ik met plastic aan kom word ze boos en wil ze mijn bestek hebben. Zelfde met het bord. Alles moet zoals wij het hebben. Uiteindelijk eet madam het grootste gedeelte nog met de handen