39 Reacties

4 jaar geleden

Yes ik!

4 jaar geleden

Ik! ☺️

4 jaar geleden

Yep! 😁

4 jaar geleden

Ik!

4 jaar geleden

Jip 🤣 🙈

4 jaar geleden

Van waar ben je ergens?? 🙈😍

4 jaar geleden

Reactie op Romy1993

Van waar ben je ergens?? 🙈😍
Ik ben van Beveren, jij ?🤗

4 jaar geleden

Zo spannend allemaal :D ! Had niet zoveel reactie verwacht 🙈🥳! Misschien liggen we er tegelijkertijd 😂

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Ik ben van Beveren, jij ?🤗
Ik ook Beveren/Melsele 🙈🙈 Dat moet lukken!!

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Zo spannend allemaal :D ! Had niet zoveel reactie verwacht 🙈🥳! Misschien ...
Stel je voor! 🤣 Dat zou leuk en tegelijk wel grappig zijn 😏

4 jaar geleden

Hey allemaal, ik checkte gisteren nog even de bezoekregeling in St-Augustinus… Nu blijkt dat bezoek niet meer welkom is (enkel de partner, ZONDER KINDEREN!!!). Hoe voelen jullie jullie hierbij?? Ik had me al neergelegd bij 1 bezoeker per dag. Maar dat zelfs mijn dochtertje haar broertje niet mag komen bezoeken, vind ik echt pijnlijk!!! 😢

4 jaar geleden

Reactie op Jana5683

Hey allemaal, ik checkte gisteren nog even de bezoekregeling in St-Augustin ...
Ik heb geen andere kinderen, dus ik kan me niet inbeelden in uw situatie, maar het klinkt inderdaad zeer pijnlijk. Toen ze nog 1 bezoeker toelieten, hadden wij al wel besloten om niemand te laten komen en gewoon eventjes van ons nieuwe gezin te genieten. Maar als je al kinderen hebt, is dit natuurlijk een dubbel gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op Jana5683

Hey allemaal, ik checkte gisteren nog even de bezoekregeling in St-Augustin ...
Tijdens de infosessie donderdag zei de vroedvrouw dat enkel kinderen boven 12jaar niet toegelaten worden. Onder de 12 jaar was het geen probleem. Je moet er wel rekening mee houden dat, indien jij of je partner positief testen, dat de partner dan best blijft (indien mogelijk), want binnen is binnen en buiten is buiten in dat geval .. Ik geef het maar mee ..

4 jaar geleden

En en en en :)? Wie is er al bevallen 😳? Hier nog niks 😅

4 jaar geleden

Hier ook nog niet! Morgen 40 weken. Dus hij mag gaan komen!!! 🙂

4 jaar geleden

We tellen allemaal mee af 😆 Hier ook nog niks, wel al goei voorweeën gehad 😅 maar dat zegt uiteraard nog niks 🙄

4 jaar geleden

Ik mag maandag binnen gaan om in te leiden ! Suppper spannend

4 jaar geleden

Reactie op Jana5683

Hier ook nog niet! Morgen 40 weken. Dus hij mag gaan komen!!! 🙂
Pff aftellen 😂🙈

4 jaar geleden

Reactie op Aline27

Ik mag maandag binnen gaan om in te leiden ! Suppper spannend
Ooeeeh spannend 🤩! Hier is het maandagavond nog naar de gynaecoloog en ze ging niet al te voorzichtig zijn 🙈 .. anders donderdagavond binnen voor inleiding. Veel succes 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Ooeeeh spannend 🤩! Hier is het maandagavond nog naar de gynaecoloog en ze ...
Oooh ook zo spannend seg!! Welke gynaecoloog heb je? Duim alvast mee maar hopelijk komt hij of zij bij jou nog spontaan he ! Veeeeel succes 🍀🙏