12 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij zijn bijna alle bijtringen bpa vrij. Ik vindt het probleem hier altijd dat ze grof zijn en dus niet makkelijk in de mond kunnen stoppen

3 jaar geleden

Sophie de giraf is top vind ik, inderdaad niet zo grof als sommige andere.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op Sann29

Sophie de giraf is top vind ik, inderdaad niet zo grof als sommige andere.
Hier ook Sophie maar zelfs die krijgt ze niet lekker in haar mond

3 jaar geleden

Hema, heeft ook fijne bijtringen. Een setje van 2, soepel BPA vrij en niet duur. Wij hebben de set met schildpad en uil. Ze hebben ook een koel bijtring, een eendje

3 jaar geleden

Hier valt de Mushie bijtbal goed in de smaak! Super licht gewicht, soepel en alle ruimte om hem vast te pakken/er in te bijten.

3 jaar geleden

Mushie bijbal is hier favoriet, kan hij heel makkelijk zelf vastpakken en is heel interessant haha Verder hebben we ook zo’n ring van de Kruidvat voor in de koelkast die vind ie heel soms fijn.

3 jaar geleden

We hebben ook van die bijtringen (Difrax)die de koelkast in kunnen, zodat het lekker koel de mond in kan. Ook fijn met de warme dagen.

3 jaar geleden

Wat hier echt een grote favoriet is.. de bijtbloemen van natruba wij hebben de rammelaar en zo een spiraal maar die rammelaar is super goed vast te houden en heel ligt

3 jaar geleden

De muschie bal zelf goed vast te pakken en in te bijten ook voor kleine mondjes. Hier echt favoriet boven zijn andere bijtringen van kruidvat en hema en sofie. Die zijn toch te grof. En de muschie bal speelt hij ook gewoon mee.

3 jaar geleden

Matchstick monkeys! Kunnen ze ook makkelijk zelf vastgrijpen :)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op FREDSI

Hema, heeft ook fijne bijtringen. Een setje van 2, soepel BPA vrij en niet ...
Dat eendje heeft een puntige snavel...mijn kind zwaait ermee en dat vond ik toch wel gevaarlijk vanwege de kans om die punt in haar gezicht/ogen te zwaaien. Dus ik gebruik die niet meer, maar ronde van de wibra, 3 in een pak. En rammelaars. Kleine bijt op alles dus zij is niet zo kieskeurig

3 jaar geleden

Dat eendje heeft een puntige snavel...mijn kind zwaait ermee en dat vond ik ...
Totaal niet die ervaring. Maar als je het risico vindt alleen maar goed om er wat mee te doen.