11 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik dan een lichtgekleurde hydrofiele doek om haar af te schermen voor de zon. Dat en ook factor 50 smeren natuurlijk. Maar zo is het toch nog steeds fris genoeg voor haar. Er bestaan ook wel speciale UV-werende doeken.
4 jaar geleden
Reactie op anne_b
Zou dat niet te warm zijn als het straks 25 graden is, en de draagzak en mi ...
Ja als het echt een dunne lichte stof is met verder alleen een mouwloos rompertje of geen romper, zal het niet warmer zijn dan een korte broek en shirtje. Zweten wordt het sowieso met zo'n lijfje tegen je aan in de warmte 馃槄
4 jaar geleden
Vandaag gewandeld in draagzak met een shirt wel lange broek. Goed insmeren en liepen niet heel de tijd vol in de zon laatste stukje wel over het strand. Korte broek lijkt me niet zo lekker in de draagzak persoonlijk.
Zonnehoedje en zonnebril op.
4 jaar geleden
Hoi hoi, er wordt afgeraden je baby tot een jaar in de zon te laten komen. Zijn huidje is natuurlijk ook nog heel dun en kwetsbaar en heeft nog geen zon gezien. Ik zou toch zorgen dat het op 茅茅n of andere manier bedekt blijft en/of in de schaduw lopen. In de schaduw liefst zelfs ook insmeren.
4 jaar geleden
Reactie op Mamaatje22
Hoi hoi, er wordt afgeraden je baby tot een jaar in de zon te laten komen. ...
Dit heb ik idd ook eens gelezen. Vraag me dan toch ook af hoe je dan bijv in de zomer kan gaan zwemmen 馃槄..
Ik zou een dun broekje aandoen en armpjes goed insmeren idd! En waar kan in de schaduw lopen. Ook zou je in de ochtend en avond kunnen gaan ipv midden op de dag!
4 jaar geleden
Wij hebben uv werende kleding en zonnehoedje gekocht voor wanneer het echt heel zonnig is.