9 Reacties

één maand geleden

Hoi meisje, Als het goed is krijgt je zoontje enkel de opdrachten om te kijken naar zijn ontwikkeling. Heeft mijn dochtertje ook recent gehad. Dus de vaccinatie gaat niet gebeuren. Ik denk dat dit geldt voor kinderen die na januari 2025 geboren worden en dat de kinderen ervoor nog volgens de oude regels gevaccineerd gaan worden. Maar indd bel even CB en informeer voor de zekerheid. Ik lees het wel :D succes

één maand geleden

Het is inderdaad veranderd. Kindjes die in 2022 zijn geboren krijgen met 3 jaar de vaccinatie. Dit is mij de laatste keer verteld dat dat veranderd is. Mijn dochter is van 7 januari en mlet 27 januari naar cb en krijgt dan de vaccinatie

één maand geleden

Reactie op Manon515

Het is inderdaad veranderd. Kindjes die in 2022 zijn geboren krijgen met 3 ...
Oh ja? En heb jij al een officiele uitnodiging daarvoor gehad? Mijn dochtertje is eind januari geboren maar heb er nog niks over gehoord..

één maand geleden

Ja dit is inderdaad veranderd. Toevallig was ik recent bij het cb voor de 22-wekenprik ivm mijn nieuwe zwangerschap. Ik vroeg er toen naar en toen gaven ze aan dat dit gewijzigd is. Ook voor kindjes die dus al geboren zijn, en dus niet alleen voor nieuwe kindjes. Ze gaf aan dat we na haar 3e verjaardag vanzelf een oproep krijgen voor die vaccinatie. Hier overigens geen andere afspraken meer, tussen 2 en 4 jaar zat hier voorheen geen afspraak. Dus dat ze op deze leeftijd ook naar ontwikkeling kijken herken ik niet.

één maand geleden

Reactie op LMGbaby

Oh ja? En heb jij al een officiele uitnodiging daarvoor gehad? Mijn dochter ...
Bij ons zijn ze altijd laat. Dus ik heb nu zelf contact opgenomen en afspraak gemaakt.

één maand geleden

Reactie op Manon515

Bij ons zijn ze altijd laat. Dus ik heb nu zelf contact opgenomen en afspra ...
Ah ok interessant, ik was twee weken geleden langs voor meten en wegen (inloop) en heb het toen nagevraagd, maar de kinderarts die aan het werk was zei dat het hoogstwaarschijnlijk nog niet voor mijn dochtertje zou gelden omdat ze er in 2025 mee willen beginnen.

één maand geleden

Ik was vorige week bij het consultatiebureau en ik mocht deze afspraak pas na 28 januari maken, dan wordt mijn dochtertje ook 3. Die van haar staat nu op 5 februari!

één maand geleden

Ik heb idd ook een brief gehad van de rijksoverheid dat ik een bericht zal krijgen van het cjg om een afspraak voor de vaccinatie te maken rond zijn 3e verjaardag

24 dagen geleden

Wij hadden nu een afspraak om te kijken hoe de ontwikkeling gaat. Bij 3,5 jaar krijgt hij de BMR vaccinatie. Hij gaat wel pas vanaf januari in.