18 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg mee

3 jaar geleden

Die van liewood met berenoortjes is ze enige die echt goed blijft plakken. Ze zijn wat duurder maar dubbel en dwars waard! Wij gebruiken ze al maanden dagelijks en ze blijven heel mooi 🤗.

3 jaar geleden

Ik heb net de twist & Shake besteld, die zijn nu in de aanbieding en als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je daarbovenop nog eens 15% https://twistshake.com/nl/?gclid=Cj0KCQiAn4SeBhCwARIsANeF9DJ3hPwNQ5U0B9Tn28Qqvyk9W9etpNXcPZl775ZPwUnF3zLstG-YKpYaAsvwEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op jadet

Die van liewood met berenoortjes is ze enige die echt goed blijft plakken. ...

3 jaar geleden

Mommy's Ark

3 jaar geleden

Reactie op Annelottt24

Weet iemand dit?

3 jaar geleden

Reactie op jadet

Deze bedoel ik! Ze zijn hier in de sale nu: https://www.smallable.com/en/p ...
Deze hebben geen zuignap toch als ik goed kijk op de foto

3 jaar geleden

Deze hebben geen zuignap toch als ik goed kijk op de foto
Oja je hebt gelijk. Die van mij wel! Kijk maar op de foto. Wat stom dat ze twee varianten ervan hebben.

3 jaar geleden

Reactie op jadet

Gebruiken jullie ze op het blad van de kinderstoel? Wij hebben een Stokke Steps stoel, maar ik heb nog geen bordje gevonden die daar op blijft zitten. Wat voor stoel hebben jullie? 😊

3 jaar geleden

Reactie op kattenvrouwtje

Ik heb net de twist & Shake besteld, die zijn nu in de aanbieding en al ...
Ik heb die ook besteld, helaas op de stokke steps tray glijdt ie er snel en te makkelijk van af hier… recht omhoog trekken lukt inderdaad niet, dan zit de placement goed vast, echter heen en weer glijden gaat super makkelijk dus dan heeft m’n zoontje alsnog het bord op de grond binnen een minuut… hoe bevalt ie bij jou?

3 jaar geleden

Het verschilt heel erg per stoel welke waarop blijft plakken. Mijn schoonzus heeft een stokke. Daar glijd alles af. Wij hebben een ikea als we het blad vochtig maken en omhoog duwen terwijl we het bord erop duwen krijgen we alle bordjes die van de stokke gleden er hier amper nog af.

3 jaar geleden

Reactie op esli8802

Gebruiken jullie ze op het blad van de kinderstoel? Wij hebben een Stokke S ...
Yes! Wij gebruiken hem thuis op het blad van de stokke tripp Trapp en bij mijn zusje op het blad van de Ikea stoel. Bij mijn vader op het blad van een houten stoel die lijkt op de tripp Trapp met houten blad. En ook in restaurants op alle tafels. Dat bordje gaat letterlijk altijd en overal mee naar toe haha.

3 jaar geleden

Reactie op jadet

Yes! Wij gebruiken hem thuis op het blad van de stokke tripp Trapp en bij m ...
Als ze echt wilt krijgt ze hem uiteindelijk los door hem te schuiven naar de randjes die omhoog gaan (van het tafelblad van de kinderstoel). Maar echt niet 1,2,3.

3 jaar geleden

Reactie op jadet

Idd